Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Sånn fra du sto opp og til nå? Spennende å se hvor forskjellig vi spiser.. selv har jeg spist rundstykke med ost til frokost, mase, masse kaffe.. enda mere kaffe.. hjemmelaga hamburger til middag, en svææær skåk krokan iskrem til dessert og maaasse, maaaasse kaffe etter det. Har lørdagsfølelse i dag så skal ha smågodt og pepsi max til kveldsmat nå!
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Svært så sunn du er, da;) Hehehe... Jeg spiste to knekkebrød med agurk på til frokost... Til lunsj spiste jeg salat med rene grønnsaker. Til middag spiste jeg taco med kylling kjøttdeig... Og alt det som følger med... Og til frokost spiste jeg 1 knekkebrød med agurk:) Og drakk vann, vann, vann, vann og atter vann=P
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Da antar du rett=P Men jeg skeier ut en gang i blant jeg og...=P Antar det ikke er ditt dagligdagse kosthold?
Gjest -<<- Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 Jeg vet ikke helt hvor spennende jeg synes det er, men det er jo virkelig ingen som lager noe annet liv her. En porsjon frukt med yoghurt naturell og kanel; et stekt mini-nanbrød med chevre, spinat og chili; en romslig porsjon sushi; en skål jordbær med vaniljekesam; en scampi/kamskjell/curry-salat. Vann.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 Smågodt og brus er ikke hverdagskveldsmat nei, men hjemmelaga hamburger med salat og tomat synes jeg ikke er så ille. Og iskrem er også en hverdagslig del av kostholdet nå om sommeren.. Trener 6 av 7 dager i uka så trenger ikke å tenke kalorier, men sunt bør jo selvsagt alle prøve å spise..
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #7 Skrevet 17. juli 2007 Hehe, såpass=P En is hver dag... Selv hvor mye du trener, så skal du tenke på hva du putter i deg... Trener samme som deg, og jeg tenker nå fortsatt på det...=P Ikke bra å bare spise fet mat vøtt... Men kose seg kan man=P
♡ Rødhette ♡ Skrevet 17. juli 2007 #8 Skrevet 17. juli 2007 1 liter kaffe.. Fiskepudding med poteter og gulrøtter til middag.. 1 brownies og en hel drøss med pepsi max + ganske mye mere kaffe... Jeg er desverre alt for sløv til og spise mat.. Men avhengig av kaffe og pepsi max.. he he..=)
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #9 Skrevet 17. juli 2007 Joda, men med 14 timers trening pr uke kan det av og til være hardt å holde energien oppe og da synes jeg is er et godt alternativ. Jeg koser meg mer med trening enn mat egentlig
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #10 Skrevet 17. juli 2007 Hehe... Hvis is holder energien oppe er jo det fint for deg...=P Og jeg er enig... Liker trening laaangt bedre enn mat;-) Men jeg er ingen matmoms:P
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #12 Skrevet 18. juli 2007 Hehe, er treningsmoms, mer enn matmons ja, men har erfart at de to tingene ofte hører sammen for å få mest utbytte av treninga
___ Skrevet 18. juli 2007 #13 Skrevet 18. juli 2007 frokost: 1 skive brød med smør og jordbærsyltetøy, 2 glass apelsinjuice, 1 kopp te, ca 5 jordbær lunch: 3 skiver brød med smør og pålegg (1 kjøtt 2 nugatti, 3? lass vann Middag: 2 porsjoner pasta med kjøttsaus og masse ost, ca 3 glass vann Innimellom 2 små tomater, 1 banan, noen stikkelsbær og litt blomkål, nesten 1 l cola light, 1 smil og 2 skolebrød. Tror jeg pleier å spise litt mer enn dette til vanlig. Så lenge jeg jobber og ammer går jeg i hvertfal ned i vekt når jeg spiser omtrent så mye som jeg gjør nå.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #14 Skrevet 18. juli 2007 Før frokost: 2 poser bamsemums. til frokost: eggedosis, 2 ruller rullekake og 1 pose bamsemums. etter fokost: 4 poser bamsemums og 1 rullekake. Lunsj: Stor bolle med eggedosis 14 egg og 2 kilo sukker. 4 poser bamsemums til kaffen. Middag: 6 stk krydderpølse fra Shell Balsfjord selectgrill med rekesallat og ekstra majones. Dessert: 2 stk Rullekake og 4 poser bamsemums. kveldsmat: 6 poser bamsemums og eggedosis av 8 egg med 3 kilo sukker. Nattmat. 4 stk rullekaker og 2 poser bamsemums. (normalt 4) men gikk tom) ¨Hilsen Tårnfrid som velger å være anonym:-)
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #15 Skrevet 18. juli 2007 Hehehehehehehe..... Den var bra:) Men så godt er ikke bamsemums, eggedosis eller RULLEKAKE....=P Syke dryppis
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #16 Skrevet 18. juli 2007 Ditt helvetes nek, denne så jeg ikke før nå!!!! Bare vent, hevnen blir søt!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #17 Skrevet 18. juli 2007 Haaaaa. ikke prøv å legg skylda på meg heller:-) Denne skrev du selv bare for at du ville dele dine middagstråder og gode kostholdsvaner med resten her inne:-)
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #18 Skrevet 18. juli 2007 Hehe, du er syyyyyk, lille venn! Men du kan vente deg, dette stuntet ditt skal jeg ikke glemme! Måtte du forresten lage deg en gyldig unnskyldning for å gå inn på denne tråden? Du trenger ikke det vet du, alle her inne er fullstendig klar over at du saumfarer absolutt alt av matrelaterte tråder i håp om å finne en ny oppskrift med bamsemums som hovedingrediens
endaengang Skrevet 18. juli 2007 #19 Skrevet 18. juli 2007 Ei brödskive med italiensk salat og fiskepudding + melk til frokost. Eple 2 hamburgere med bröd. Sjokoladekake 2 pölser med lompe, italiensk salat, ketchup og sennep... Et lite stykke sjokoladekake... Vann, vann og vann... PS....har hatt geburs for guttungen, 1 år i dag...
Nick Lachey Skrevet 18. juli 2007 #20 Skrevet 18. juli 2007 Fytti katta denne krangelen tar jo bare helt av!!!!!
Tokatter_USA Skrevet 19. juli 2007 #21 Skrevet 19. juli 2007 Ja! Og dette skal jeg bare ha sagt! Frokost: Raisin bran (cereal) med skummet melk Snack på tur i parken: Noe som heter "jammers" - en slags scone med syltetøy i midten. Kaffe. Lunsj: Stekte fiskeboller, lima-bønner og fullkornspasta (Snups's favoritt). Middag på totimers biltur alene: McDonalds-burger med pommes frites og cola. Nå: Kaffe. Litt senere: Et glass hvitvin. Kanskje to.
Dailis Skrevet 19. juli 2007 #22 Skrevet 19. juli 2007 Spiste en skive med makrell i tomat til frokost, tomatsuppe til middag drukket masse kaffe og vann sånn jevnt over dagen. Å ja, jeg har spist nesten en boks med lacryl, ett par tørkede aprikoser og noen hasselnøtter... Ble litt sulten før middag. Og muligens jeg tar litt havregrøt med ungene til kvelds, siden det ble tidlig middag. Jeg er ikke så avansert i matveien, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå