Sanfare Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Etter ett halvt år prøving fikk vi i dage ett svakt svak strek på testen.. Er litt skeptisk enda, det er en billig test bestilt på nett og enda fire dager til jeg skal kunne være positiv.. men en svak strek er da en strek??? Har ei jente fra før og vært gravid en gang tidligere før hun.. og jeg har da aldri før fått en misvisende test... jeg er så glad men redd for å slippe gleden helt løs... hehehe...
;);)MAYYA;);) Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 grattis du er nok gravid ja....sååååå gøy
Tussa og Sofie Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Gratulerer, ja en strek må da være en strek fortsatt ;o)
Sanfare Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2007 Ja, jeg håper da det Er så vanvittg glad, og livredd for at det ikke er sant... hahaha... skrekkblandet fryd på høyt plan med andre ord. Må nok innom apoteket og kjøpe roll royce testen i morgen... bare for å være helt sikker... hehehehe
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 Lykke til i morgen! Håper for deres del at den er positiv )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå