Gå til innhold

Er det mulig? flere som har blitt slik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, etter gutten min ble født for 10 måneder siden, har jeg blitt helt ekstrem på å grine.. Jeg griner av alt! Ikke sånn at jeg blir veldig fort lei meg, men f.eks når jeg ser filmer, leser om fødsler, barn, blir overrasket, glad, uansett, så begynner jeg å grine..

Hadde overraskelsesfest for ei venninne her om dagen, og da hun kom inn begynte jeg bare å skikkelig grine.. Nesten litt pinlig, men litt godt også faktisk;)

Herregud, synes jeg gråter hele tiden. flere som har blitt slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen i sippeklubben. Jeg får tårer i øynene av Libero-reklamer jeg nå. Og mine venninner som har fått barn er likedan. Tror nok det er fryktelig vanlig, og helt sikkert en baktanke fra biologiens side for å gjøre oss til gode omsorgsytere... :o)

Skrevet

Ja, det hørtes faktisk fornuftig ut;)

Ja, herregud, ei annen venninne med barn var på samme fest, vi stod og grein sammen...

Var ei so la ut fødselshistorie her i stad, begynte selvfølgelig nesten å grine da og.. Jaja, godt vi er flere;)

Skrevet

Ja, jeg tar fort til tårene jeg:-) Har vært slik etter at mini kom til verden for snart 2,5 år siden. Bar tuppa (7.5mnd) til dåpen og måtte jobbe skikkelig med å ikke begynne å grine...hehe:-) Og jeg skal gifte meg til neste år...kommer ikke til å komme meg opp til alters før jeg bryter helt sammen...

Skrevet

Hehe, samme her du..:) Jeg har aldri vært en som tar lett til tårene! Men nå...herregud, skal ingenting til jo. Men nå er jo jeg og sambo blitt mer like sånn sett, for han har alltid tatt lett til tårene..;)hehe

Skrevet

Haha, ja, helt utrolig så sippete jeg har blitt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...