pandabjørn Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 når var mannen deres hos frisøren? var han samme dag som dere gifta dere eller dagen føre?? jeg har lyst at han skal til frisøren samme dag, det er vel mest vanlig og naturlig?
noje Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Hans skal en eller annen gang siste uka. Synst det har lite å si om han er samme dag eller en uke før.
Supermamm Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Mannen min var samme uka, men ikke samme dag. Han måtte passe barn, mens jeg var hos frisøren: )
pandabjørn Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2007 tenkte kanskje det var bedre at han gikk til frisøren samme dag, for de er jo så flinke til å forme hår enn det min samboer er.. har lyst å reise til Oslo City med han den dagen hehe...men det er 10 mil og det rekker han ikke.......han var der å klippet seg i fjor høst og han var råstiling når han kom ut igjen........
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 Jeg klippet ham ca 5 dager før bryllupet - stusset ham litt dagen føre på kvelden! Min forlover fikset mitt hår, striping av ettervekst og klipp 1 uke før bryllupet - satte det selvsagt opp på bryllupsdagen - forloveren min hjalp meg! Hun er utdannet frisør...
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 Hehe.... Det er vel ca 4 år siden sist min mann var hos frisør... Og han var ikke hos frisør før bryllupet heller.... Han ble klippet av meg den gangen også, gitt... Noen dager før bryllupet, husker ikke akkurat..
endelig bolle i ovnen Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 Da vi giftet oss i april i år ville vi at han og forloveren hans også skulle bli litt skjemt bort på formiddagen før bryllupet. Derfor var han hos frisøren da og tok samtidig en "gammeldags barbering " med alt som hører til:)
Hjertefamilien Skrevet 19. juli 2007 #8 Skrevet 19. juli 2007 Noen dager før skal min til frisøren Kjøpt en boks med hårvoks, og la han prøve seg litt frem til den store dagen
pandabjørn Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. juli 2007 tror jeg skal be han bestille time slik at han går dagen før bryllupet blir nok litt stress på bryllupsdagen hvis han også skal til frisøren
Arb.ledig husmor Skrevet 19. juli 2007 #10 Skrevet 19. juli 2007 Eg har sagt at sambo må til barberer når vi skal gifte oss, og da ser eg for meg 1-3 dager i forveien... Han har nesten ikkje hår, så det kan de nok ta i samme slengen...(barbere alt sammen vekk)
pandabjørn Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 19. juli 2007 Serinas_mamma neii du mener ikke at han skal barbere alt sammen slik at han blir skallet?? ja hvis du liker mannen din uten hår så er det jo greit....men jeg kan ikke fordra en mann helt skallet men det er nå meg......
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 19. juli 2007 #12 Skrevet 19. juli 2007 Min var hos frisøren uka før bryllupet, han nektet å klippe seg bryllupsdagen pga alt løshåret
Gjest Ut på tur Skrevet 19. juli 2007 #13 Skrevet 19. juli 2007 Bare pass på at han ikke får sånn hvit kant i nakken fordi han har vært i sola og blitt brunt på alt unntagen den der cm i nakken
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 20. juli 2007 #14 Skrevet 20. juli 2007 vi gifter oss i morgen og han klippet seg på mandag,han liker håret best etter noen dager:)
Arb.ledig husmor Skrevet 20. juli 2007 #15 Skrevet 20. juli 2007 M@sander... Der er kanskje 1mm hårtust der... Men han kler ikkje hår på hodet, og har nesten aldri hår der...(Bare når det gå litt langt mellom klippingen da...) Men han har skjegg og bart da...Tar han det vekk, ser han ut som en 12-åring..
jente,jente, ? Skrevet 20. juli 2007 #16 Skrevet 20. juli 2007 Mannen mi var høsd frisøren ca 1,5 uke før bryllupet. Helt greit. Da så han nyklipt ut, men ikke heeeelt ferskt lissom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå