Becky333 Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Hei. Er de billige strips-testene bra? eller er de litt så som så?? anbefales det strips eller bør man bruke digitale osv?
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 jeg har testet nesten kun svakt positiv på billigtestene.er jo greit å ta for å se om det blir 2 streker, å så kjøpe en dig. å ta litt senere for å være på den sikre side.men tror ikke stripsene lyver,men er bare så svakt strek
Nivea30 Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Jeg har aldri fått positive tester med de. Bare sånne halvsterke streker, og jeg synes det er litt vanskelig å tolke dem. Positiv eller ikke? Denne gangen brukte jeg cb digital. Testet sent på kvelden og fikk opp et egg i displayet etter tre min:) Mye bedre synes nå jeg, men de er jo litt dyrere også, så liksom ikke slike man bruker i fleng.
skimre Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 du har vel fått med deg mine erfaringer;o) skal si i fra om strekene jevner seg ut jeg;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå