2småihus!:) Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Lurer på om noen vet om det er tegn på noe? fått for mye mat for eksempel? hun hikker flere ganger for dag, ganske lenge hver gang!
jubaloooo med to stk Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 det er vanlig å hikke for de små- de hikker jo inne i magen også- muligens har det noe med at muskelen i mellomgulvet ikke er helt modnet? fikk tips av helsesøster at man kunne amme litt om ungen hikket så gikk det lettere over- på samme måte som vi drikker et glass vann om vi hikker.
wirre;o) Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 ta på ho varme sokker! sa bestemoren min bestandig, de små begynner å hikke når de fryser på føttene sine!... og jeg tror faktisk det hjalp på snuppa mi:)
Taram har gutt&jente Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Begge mine var sånn de første mnd. Særlig storebror, som var et skikkelig matvrak. På nesten alle videosnutter av ham sitter han og hikker.. :-)
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 Min hikker også en del - det hjelper å amme. Men virker som jeg syns det er verre enn han, tror ikke han bryr seg så mye om at han hikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå