Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på flere andre greske øyer, og drar nå på søndag til Samos..

Hva finnes der? Er det noen gamle bygninger etc som er verdt å se på?

Strender som er bra??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært to ganger på Samos,i Votsalakia. Liten koselig øy,flere bra strender ja og mye fint å se. Vi gikk opp i fjellet til et gammelt kloster,spesielt. Leide bil og kjørte rundt øya,typisk gresk. Ikke noe partysted,mulig i Samos by men der var ikke vi på kveldstid.

God tur:-)

Skrevet

Vet de kjører en utflukt over til Tyrkia...Efesos mener jeg...litt historie og litt shopping.

Men ellers er det kanskje ikke all verdens...Har ikke vært der selv, så jeg kan jo egentlig ikke svare akkurat på det :-)

Skrevet

Vi hadde en helt annen opplevelse.Synest det var en kip plass,men så var jeg og min mann der uten barn. Dette var første sommeren vi var sammen og hadde lyst til litt mere liv enn det var der ja.hehe.Veldig lite å finne på.hehe.

Men med barn er det sikkert en fin plass.Synest ikke noe om strendene heller da det blåse sinnsykt og vannet var IS KALDT.hehe.Ikke så fine strender..Var innom det som var å se av klostrer og andre ting..helt greit.

Dere koser dere nok sikkert masse med barna der..Hadde sikkert vi gjort nå som vi er eldre osv:)

GOD TUR

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...