Gjest Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Tror jeg må slutte å kjenne etter symptomer og å håpe jeg. Det virker jo som så fort jeg tenker på å bli gravid så stikker det nederst i magen, jeg blir småkvalm, feberfølelse. Men har jo ikke disse symtomene når jeg ikke tenker på det...hehe..Jeg kjenner det jeg har lyst til å kjenne tror jeg! Blæææ! Flere som har det slik?
nr 2 i magen✩♥☆ Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Jupp, høres kjent ut;) men man må vel bare fortsette å håpe og satse på at det en dag er no mer enn bare "innbildninger"?
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 mmm..har også hatt det sånn.må bare slutte å tenke så mye på det, og håpe at det blir realitet snart..
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Å ja da. Jeg kjenner det til og med før jeg har EL jeg da. Og innbiller meg at EL har kommet uten at jeg har merket det og at jeg har blitt gravid. Jeg merker også at jeg kjenner det best når jeg tenker på det. Har jeg det travelt en dag så kjenne jeg ingenting. Nå har jeg mange merkbare ting som skjer med kroppen før EL også men allikevel. Man blir fryktelig selvopptatt av denne prøvinga :-)
jiha Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 De første prøve periodene kjente jeg noe hel tida.. Nå har jeg innsedd at det bare er vanlige stikkinger som jeg nok har hatt hele tiden men ikke lakt merke til før.. Kjenner de nå også men blir mest bare sint får vet jo at det ikke indikerer på noe graviditet.. Har ikke prøvd så lenge (prøvd i 4pp, men ikke brukt prev siden januar) men nok til at jeg har forstått såppas..
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 Hei på dere, Min erfaring er at når man er gravid da VET man det fakstisk... Har vært gravid to ganger tidligere.. og da var jeg 100% sikker før jeg tok testen.. men det er ikke sikkert det vil bli samme denne gangen. ) Noen flere som har opplevd det? Det skal sies at jeg stadig blir litt "lurt" av ømme bryster, vondt i rygg & godterilyst! Lykke til alle sammen, klem fra DollyD
Arnetmor Skrevet 19. juli 2007 #7 Skrevet 19. juli 2007 Jepp....føler med deg=) Kjenner det stikker å styrer nede i der jeg også!! Har akkurat slutta på pilla og har hatt sex to ganger etterpå bare...men jeg kjenner det stikker og styrer i magen=) hehe....må le av megselv. Kan jo ikke merke noe bare dagen etter sex heller=) Klarer liksom ikke sitte med bukse som strammer over megen engang jeg.....tenker på at det ikke kan være bra! Vi får bare stå på videre, brått er vi gravide=) Masse lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå