Nivea30 Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 I pakningsvedlegget står det oppført bla infertilitet under mulige bivirkninger. Dette sa ikke gynekologen noe om, og nå ble jeg nesten litt skremt her. Får ikke spurt gyn. nå heller, og det er bare et par dager til jeg evnt. skal begynne på pergoen. Er det noen som vet hva dette dreier seg om? Hva som evnt. kan skje? Takknemlig for alle svar!
Mamman til Loffen ♥ Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Dette hørtes jo litt spesielt ut. Jeg har ikke peiling, men dytter på denne jeg:o) Snart Pergo-bruker jeg og...
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Dette hørtes i grunnen litt merkelig ut.... Hvorfor skriver da offentlig sykehus ut pergo som ett siste prøve selv tilskudd før prøverør,hvis du da skal bli ufruktbar av dem? Jeg hadde dobbel pergo selv... Det lyktes ikke for oss med pergo,men det finnes mange søte små pergo babyer ). Ønsker dere lykke til....
Nivea30 Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2007 Ja, synes det høres merkelig ut jeg også. Får jo ikke spurt gyn om dette nå heller, så derfor håpet jeg noen her hadde noe info om dette. Stusset bare litt da jeg leste dette. (Har fått særdeles lite info fra gyn.) Men så lenge man blir fulgt opp er det vel neppe noe fare ved dette. Lykke til til dere andre også
Juli68 Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Pergobruker selv. En lege som ikke forklarer bakgrunnen for hvorfor infertilitet som bivirkning skremmer en så klart. Still legene spørsmål i fleng ! Legger ved en link som utdyper saken, litt teknisk men kanskje oppklarende og beroligende. Alt med måte gjelder vel her også vil jeg tro.. http://www.felleskatalogen.no/felleskatalogen/?mainpage=/felleskatalogen/show.do%3Ffilename%3D/content/preparat-register/P/Pergotime_Serono_84048.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå