Mamman til Mina og Sara Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 vi bor i en sokkel leilighet, som vi heldigvis flytter fra om to uker.. Her får vi klager om vi spiller litt musikk med data annlegget kl to på dagen, kan ikke støvsuge etter kl 7 på kvelden for da kan jo ungene dems som sover i tredje etg våkne, vi får ikke lov å grille for da lukter det opp til dem. de er rett å slett ikke helt normale.. og i kveld, som det blåser små djevler, regner bøtter og er kalt, og klokka var halv ni på kvelden, stod hus eier damen ute og vasket viduene på vår leilighet for hun syntes de var så møkkete, ja, unnskyld meg, men det ar regnet i to uker, jeg er høygravid, løper ikke ut å vasker vinduer bare forde det er litt regn skitt på dem, så jeg måtte le litt når det blåste masse skittent vann fra terassen dems og rett ned på de ny vaska vinduene her. huff, er det mulig... Gleder meg til å flytte
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Herregud, for ei drittkjerring, og snakk om å være dum som vasker vinduer i detta møkkaværet!! hehe..jaja, som du sier, jammen bra dere flytter om 14dager
Nordlyspar♥ Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Huff føler med deg.. Her har vi problemer med sjefen for boretslaget... Vi eier 2 leiligheter, jeg den oppe og han den nede. På lillejulaften begynte det å dryppe fra taket i leiligheten nede... Jeg løp opp å sjekket, men ikke noe vann deeer nei. Men skrudde av stoppekranen uansett, og der stoppet det.... I romjula kom snekkeren og begynte riving av taket i gangen nede...finner fukt, men ingen årsak til lekkasjen... Så da måtte han rive stuetaket også.... vi måtte i hui og hast flytte opp i min lelighet midt i jule/nyttårsstria. Snekkeren leter og leter men finner ikke lekasjen... så da begynner boretslagssjefen å beskylde oss for at det var akvarier oppe som var lekk.... Jeg sa til han at da hadde jeg jo bare tatt det på innboforsikringen min, og ikke plaget boretslaget med det... men han ville ikke tro på det... Han har mast om dette nå siden jul, og har ennå ikke gitt seg... blir sprø av han... Han hadde også tatt dette opp på et styremøte, der han nevnte at det kunne være vi hadde planlagt dette for å få pusset opp.... Tullingen, det var jo pusset opp for bare noen år siden. Og hvem ved sine fulle fem ville funnet på noe slikt midt i jula.... Nå sitter vi ennå i øverleiligheta, de var ferdig med å snekre på plass taket på fredagen(første gangen måtte de rive det igjen forde det ikke var gjort etter brannforskriftene), og nå må vi bare vaske og male/snekre opp huntonittplatene og fikse skadene etter snekringa, så kan vi flytte ned igjen.... og endelig få leid ut her oppe.. har jo tapt enormt med penger på dette.... Det finnes en haug med tullinger der ute, både huseiere, boretslagduster og andre.... Du får klistre på deg et falskt smil å bare jatte med... ikke lenge til så er du kvitt suringene en gang for alle... Lykke til med ny bolig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå