Memphis78 Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Hvordan er dette, jordmor sa i dag at det ikke var modent, ingen tegn på det. Er 36+4, andregangs, 6 år siden sist... Men behøver dette å bety at jeg garantert vil gå til termin? Hvor fort kan man modnes? Er det en lang prosess, eller kan det gå på noen døgn?? Noen som har peiling og/eller erfaring, noen som har fått samme beskjed og fått seg en overraskelse?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Hei, Jeg var inne til observasjon for 1,5 uke siden (onsd, tror jeg), da var det ikke modent. Var i u 36,5 da. Kom inn tirsdag uka etter, da var mormunnen avflatet og bløt (moden). Dette etter at jeg har hatt masse kynnere/rier i mange dager med varierende styrke og regelmessighet. Så, som du skjønner: Modning kan skje i løpet av noen dager. Pga at jeg hadde ganske sterke rier m ca 10 min mellom og har hatt raske fødsler, ble jeg liggende på fødeavd. 3-4 dg. Dessverre roet det seg, fikk ingen åpning, og jeg ble sendt hjem lørdag. Er nå i u 39, må nok bare vente og smøre seg med tålmodihet, men jammen var det kjipt gitt. Var så innstilt på å få det overstått og trodde det var kommet skikkelig i gang, men men.... Så i går var jeg å kjøpte bringebærbladte og lakrisrot te. Får se om det har noen effekt! Lykke til med modningen!
Memphis78 Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2007 Utrolig hvor utålmodig jeg er altså!! Tenker på det omtrent hele tiden, at jeg vil snart komme i gang! Har spist bringebærbladkapsler, og skal fortsette med det, pluss at jeg skal ha mye sex, da blir i allefall mannen min fornøyd :-)) Modnings akupunktur er også et alternativ! Lykke til du også!! Andre som har erfaringer osv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå