Gå til innhold

Litt mer modnings mas!! ;-))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er dette, jordmor sa i dag at det ikke var modent, ingen tegn på det.

Er 36+4, andregangs, 6 år siden sist...

Men behøver dette å bety at jeg garantert vil gå til termin?

Hvor fort kan man modnes? Er det en lang prosess, eller kan det gå på noen døgn??

Noen som har peiling og/eller erfaring, noen som har fått samme beskjed og fått seg en overraskelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, Jeg var inne til observasjon for 1,5 uke siden (onsd, tror jeg), da var det ikke modent. Var i u 36,5 da. Kom inn tirsdag uka etter, da var mormunnen avflatet og bløt (moden). Dette etter at jeg har hatt masse kynnere/rier i mange dager med varierende styrke og regelmessighet. Så, som du skjønner: Modning kan skje i løpet av noen dager. Pga at jeg hadde ganske sterke rier m ca 10 min mellom og har hatt raske fødsler, ble jeg liggende på fødeavd. 3-4 dg. Dessverre roet det seg, fikk ingen åpning, og jeg ble sendt hjem lørdag. Er nå i u 39, må nok bare vente og smøre seg med tålmodihet, men jammen var det kjipt gitt. Var så innstilt på å få det overstått og trodde det var kommet skikkelig i gang, men men....

Så i går var jeg å kjøpte bringebærbladte og lakrisrot te. Får se om det har noen effekt!

Lykke til med modningen!

Skrevet

Utrolig hvor utålmodig jeg er altså!!

Tenker på det omtrent hele tiden, at jeg vil snart komme i gang!

Har spist bringebærbladkapsler, og skal fortsette med det, pluss at jeg skal ha mye sex, da blir i allefall mannen min fornøyd :-))

Modnings akupunktur er også et alternativ!

Lykke til du også!!

Andre som har erfaringer osv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...