Tussa og Sofie Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Bringebærkake og Moccakake fra Regal? Hvilken er best og hva kan man ha til bringebærkaken. Er litt fantasiløs....
petite fleur Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Har ikke smakt noen av de kakene, men ville bare tipse deg om Menuett-kake, den ligger i frysedisken. Serveres med vaniljeis, nam nam
Kosel Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 har heller ikke prøvd ut disse. Men møllerens 123kaker på boks er fantastiske:) mye ferdig fra frysedisken som er supre også ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå