Gå til innhold

hva slags bleier til en på 6 kg +

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan, hvilke bleier anbefaler dere jeg går over til nå. Jeg har brukt Libero 3-6 kg, men nå er han nesten 6 kg og jeg merker at de begynner å bli noe små. Spesielt til nattbruk. Kikket litt her om dagen etter neste str. men stusset på at det så ut til at neste var 7-15 kg. Var så vanvittig sprik?! ganske mye mellom 7-15 kg tenker jeg....kanskje jeg så feil....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er veldig fornøyde med de fra Pampers 7-18 kg

Der er det stretch i endene så man får strammet godt ... Celine begynte med de da hun begynte å veie 7kg

Skrevet

det skal finnes en som er fra 5-8 kg, og heter midi i lebero. den jeg bruker.. ellers, så går det greit med 7 kg+ også.. har prøvd de også.. blir bare litt store..

Skrevet

Er det ikke en 5-10 kg? Innbiller meg det. I allefall er det en som går opp til 10.

Skrevet

Ikke tenk så mye på kg, men se hvordan de passer på babyen din. Jeg ville kjøpt den neste Libero pakka (var det midi den het, tro?) og prøvd den på. Det kommer mye an på kroppen til den lille... Og skulle de være litt for store nå, passer de jo om ikke så lenge! :)

Skrevet

Jeg har brukt pampers active fit på mine to, og anbefaler gjerne de. Begynte med libero, men hadde problemer med såre rumper og lekkasjer, samt merker på mage lår etter tapen/strikken. Husker ikke helt hvilken vekt som står på de minste pakkene...mener det er 7-14kg. Disse kan trygt brukes selv om han har et stykke igjen til 7 kg. De er tynne, smale i skrittet og tapen og "ryggen" på bleien er superelastisk. Vi har ikke hatt verken lekkasjer eller såre stumper etter at vi byttet til denne...

...og det var dagens reklame... :-)

Skrevet

Vi gikk akkurat over til libero midi, fra 5-8 (eller var det 10...)kg. littegrann store, men går helt fint, passer bedre enn 3-6 kg. gutten har akkurat passert 6 kg. Har opplevd at noen butikker mangler noen av str, prøv å se et annet sted

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...