prekæs Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Man tar bær, alle slags bær, fryser de ned. Hell de på et norgesglass Fyll på det du klarer av sukker Så heller du på sprit Den er kjøpt på polet (med tanke på enkelte trøndere som kan komme til å bruke noe annet) Sleng oppi en nellikspiker Sett på tett lokk Snu daglig fram til jul Beste måten å bli kvitt bær på.
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Hehe, har faktisk en pose bær i fryseren som jeg visstnok aldri klarer å få brukt opp. Hvordan brukes denne blandingen, da? Bær, sukker og alkohol høres jo ut som en god kombinasjon. Regner med moralen er at en har det aldri mer hektisk i julestria enn at en har tid til ei real fyllekule med en venn
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Hør her ditt ufyselige troll... Vi snakker om bær fra frukthagen og ikke dine dangelbær som er like store som kongler og som du attpåtil har avslørt at du legger i fryseren:-)
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Hehe, ditt lille helvete! Jeg snakker da for pokker om bringebær, bjørnebær og blåbær. Bare en syk person som deg kan finne på å legge dangelbær i fryseren... skamme deg, skulle du!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Ikke prøv deg på at du ser forskjell på ei kvise og en frossen bringebær..... Jeg forsto jo selvfølgelig at du var inne på denne tråden da dette handlet om mat igjen...glupske og ufyselige kjærring:-) Du har mest sannsynlig ikke fryser, da en slik kostbar innvestering for deg ville ødelagt bamsemums og rullekakebudsjettet ditt i en hel uke:-)
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Haaaa, og hva gjør du på denne tråden da? Det var vel sukkerabstinensene som tok overhånd igjen, tenker jeg! Syns ærlig talt du bør begynne å begrense deg nå, det eneste du tenker på er sukker, bamsemums og rullekake. Selvfølgelig har jeg fryser, og etter hendelser som media har beskrevet i det siste har jeg fått inspirasjon til alternative bruksområder for den
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 Hør her... hvis du leser overskriften her så har jeg faktisk mer rett til å være på denne tråden enn det du har:-) HAAAAAAAAAAAAAAA.... ellers så grøsser jeg på tanken at du har lest i media om alternative bruksområder for frysere.... I dine abstinensperioder er det tross alt vanskelig for deg å skille mellom en asylsøker med afrikanssk utseende og en kjempebamsemums:-)
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 Det har du da absolutt ikke! Vi har jo blitt enige i terapien om at du skal holde deg langt unna potensielle dype tråder siden du blir totalt forvirret, får eksemutbrudd og panikkangst av budskap du ikke forstår. Så drømmen din nå er at kjempebamsemums skal bli tilgjengelige i butikkene? Det hadde jo egentlig vært greit etter den uheldige hendelsen i forrige uke der du beit deg fast i låret på Desmond Tutu. Heldigvis er du jo tannløs som en nyfødt baby, og det begrenset jo skadene betraktelig
prekæs Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 18. juli 2007 Du siler fra bærene og heller på flaske. Deilig likør. Kirsebær er perfekt å bruke, gjerne rips. All slags bær, egentlig. Har også brukt urter. Anisurt og peppermynte. Bonusen er det pynter på kjøkkenet i mellomtiden. Drikker du ikke selv, så er det jo en perfekt gave til gamle tanter osv. Dette ble skravlete....
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #11 Skrevet 18. juli 2007 Dette er absolutt verdt et forsøk, så dersom jeg når uante dybder ved juletider vet du hvorfor
prekæs Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 18. juli 2007 Tror du vil imponere svigers litt ekstra når du forteller at " å likøren ja, den tenkte jeg på allerede i sommer":)
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #13 Skrevet 18. juli 2007 Hehe, har ingen planer om å imponere noen svigers ved juletider, men har andre som setter stor pris på at en legger litt kjærlighet i drikkevarene
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #16 Skrevet 18. juli 2007 Hør her vennen... at nå forsøker Prekæs tross alt å ha en seriøs tråd her inne, men du henger deg på som fluer på fluepapir med dine elendige kunnskaper om mat og drikke!! Greit nok at du har prøvd uttaligge forsøk med å lage sjokkoladelikør med Oboy og surmelk som har gått ut datoen på for flere månder siden.. La oss som har litt peiling på mat og drikke få prate i fred nå tjukka:-)
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #17 Skrevet 18. juli 2007 Hehe, så du mener bastant at du har peiling på mat og drikke? *roflol* Vel, kan vel hardnakket påstå at hele nabolaget ditt sier seg uenig i dette ettersom du røykla flere kvadratkilometer da du la en sjølvdau gammel marulk ned i en kasse fylt med dynamitt, og tente på herligheten i et patetisk forsøk på å lage "sprengt torsk". Ikke helt sånn det gjøres, vennen Hadde du kunnet lese, ville du kanskje fått det med deg via oppskriften
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #18 Skrevet 18. juli 2007 Nå er ikke jeg så ille som deg som kjøper fakselut for å lage lutfisk tjukka... Dessuten så leste jeg innlegget der du ga uskyldige skravler bakoversveis med din oppskrift av sjokkoladeglasserte fiskekaker som minner om en mer saltaktig smaksversjon av bamsemumsen din:-)
prekæs Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #19 Skrevet 18. juli 2007 Hør nå her. Nå forsøkte jeg å lage en seriøs tråd her inne...
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #20 Skrevet 18. juli 2007 Hehe, der kom du visst ut av "skravleskapet", gratulerer! Visste jo at du opptrer hyppig der, og jeg syns det er fint at du endelig tør innrømme det her inne Det må føles som en befrielse for deg å endelig kunne bytte ut smaskene med koz og klemz Prekæs: unnskyld. Jeg prøvde jo å være seriøs, men det er komplett umulig siden tjukken aldri gir seg!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #21 Skrevet 18. juli 2007 Hør her.. prekæs.. dette har ikke du noe med.. dette er mellom meg og Tårnfrid:-)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #22 Skrevet 18. juli 2007 Jasså..???? Problemete på slike tråder er at med en gang de handler om mat eller drikke, så er du frempå som en rabiebefengt rotweiler hvor både sikkel og fråde står ut fra kjeften som om du ikke hadde fått foret ditt på ei uke... glupske kjærring der du er:-) Dessuten så er problemet her at det ALDRI er du som kan gi deg i slike diskusjoner:-)
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #23 Skrevet 18. juli 2007 Hør nøye etter nå, ditt feite, impotente troll! At du har store problemer med å stokke de frityroljedryppende pølsesnabbene du har lengst fram på nevene begynner å bli svært tydelig, så husk at tilbudet mitt om å ringe hjelpemiddelsentralen for deg ennå er gjeldende Hva er galt med å lage julelikør, forresten? Skal vedde på at du bare er drittsur fordi du er fullstendig klar over at du aaaaaaldri kommer til å få smake!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #24 Skrevet 18. juli 2007 Hør nøye etter gorgen min... at jeg ville ALDRI ha smakt på den likøren som du hadde servert uansett!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Angående dine vektproblemer og hygieneproblem, så trenger du ikke la dette bli noen diskusjon om hvordan du foretar din daglige rompevask med rompesprit for så å lage julelikør av avfallsproduktet!!! Prøv heller å konsentrer deg om slanketråder og middagsoppskrifter der du kan spørre om råd, men hold deg for guds skyld unna tråder der folk spør om gode råd:-)
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #25 Skrevet 18. juli 2007 Hahaaaaa, jeg har da gitt deg gode råd i bøtter og spann! Hadde du bare tatt til vett å fulgt rådene mine ville du kanskje hatt en langt bedre livskvalitet nå enn for noen måneder siden Men du nekter jo plent å nærme deg noen form for flytende væske i frykt for å måtte vaske deg, du nekter å skifte klær, å kutte ned på sukkerinntaket og å slutte å nappe rompehår, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal klare å overtale deg. Men ikke vær redd, jeg gir ikke opp med det første!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå