Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 svigerfar skal skyte hunden nå, hun er gammel og syk. Måtte bare si det, er lei meg...
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Uff da! Ikke noe koselig. Men bedre å skyte den når den som skyter er trent enn å kvele den sakte hos dyrlegen.
♥♥ M ♥♥ Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Får håpe han treffer riktig og ikke bommer, så hunden må lide enda mer da. hadde aldri klart å skyte mitt eget dyr. har hund selv og gruer meg vanvittig til de blir gammel
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Håper han treffer seg selv i ræva og ender med utlagt tarm i fillebiter! Og at rekylen treffer DEG! Man skyter da ikke en hund, for faen! Har du hørt om dyrlege? Eller har ikke den sosialbefengte familien din penger til det? Sånne folk skulle ikke fått hatt så mye som vegglus!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 Hvis du vet at hunden som du liksom skal være så glad i sakte blir kvalt hos dyrlegen. Hva gjør det deg til da? Til og med dyrlegen mener hodeskudd er mer humant. PANG død. Ikke få en sprøyte å bli kvalt!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 Kvalt?! Hvor har du det fra?? Gå på skolen, du!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #7 Skrevet 17. juli 2007 nå var det gjort. Han er en såpass erfaren jeger at han vet hvilken vei han skal holde børsa, så ræva hans klarte seg fint. Bikkja ble skutt på kloss hold i hodet, så lykkelig og uvitende hun bare kunne være. Hadde lidd mer på vei til dyrlegen. Vi går heller ikke på sosialen, men svigerfar er blitt pensjonist, og mannen min har for tiden pappaperm, så vi lever litt på staten.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #8 Skrevet 17. juli 2007 I knew it - welfare! Måtte dere aldri få ta vare på noe levende vesen igjen.
proxi Skrevet 17. juli 2007 #10 Skrevet 17. juli 2007 Blir dyrene virkelig kvalt hos dyrelegen når de får den sprøyta ? huff.. Det trodde da ikke jeg. Har avlivet alle de dyrene jeg har hatt hos dyrelegen, når det var på tide og måtte gjøres. Hadde ALDRI klart å skyte noen som helst dyr. Det høres jo helt grusomt ut, men det er humant, skal være enig der. Men er ikke for det, overhodet
♥♥ M ♥♥ Skrevet 17. juli 2007 #11 Skrevet 17. juli 2007 Herregud, helt grusomt så trist.. hva gjør dere med kroppen da? og hvorfor er du anonym egentlig?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #12 Skrevet 17. juli 2007 Hvis det ikke er humant å skyte en hund hvorfor har en bonde lov og skyte hund som skader beitedyr? Hvorfor har en dyrlege lov å skyte hund som ikke kan avlives ved sprøyte? Det har skjedd hunder har vært så gale at dyrlegen har måtte skyte den i hundegården der den står. Er liksom dyrlegen lite human da? Tull og tøys. Kom med et argument for ikke å skyte. Vel å merke at det blir gjort skikkelig. Ett skudd. Når dyret blir avliet hos dyrlegen er det akkurat det samme som og koble ut nervebanene. Hunden blir kvalt. Jeg har selv avlivet hund som pustet i 11 minutter etter at hjertet stoppet. Er det humant? Den pustet ikke vanlig, men kastet etter pusten med mellomrom i 11 minutt. Det er faen ikke humant!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #13 Skrevet 17. juli 2007 Ikke vær tåpelig. Fullfør ungdomsskolen, så kan vi snakkes.
♥♥ M ♥♥ Skrevet 17. juli 2007 #14 Skrevet 17. juli 2007 Fant dette innlegget om avliving på en veterinær side: Avlivningen foregår helt uten smerte eller ubehag for dyret. Det er dyrets eier som lider når han etterpå står igjen med smerten og savnet. En overdose av et sovemiddel (barbiturat) som blir gitt direkte i et lite blodkar, forårsaker at dyret sovner inn i løpet av få sekunder. Alle dyr får en beroligende sprøyte først. Alt foregår stille og rolig, og mange dyreeiere føler seg lettet over hvor greit det egentlig gikk.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #15 Skrevet 17. juli 2007 Fullførte nok mere en deg siden du ikke visste at det faktisk er slik det er. Jo eldre hunden er jo lenger kan den ligge og hive etter pusten.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #16 Skrevet 17. juli 2007 hun blir gravd ned. Jeg er anonym fordi jeg vet at det fort blir mye pes når det er snakk om å avlive med skyting, og siden folk er usaklige og gjerne ønsker meg død i samme slengen. Det orket jeg ikke akkurat nå. Har tidligere sagt mine meninger om den saken med nick, men nå er jeg litt mer sårbar. Veldig glad for at her er folk som ser at det faktisk er en human måte å avlive på. Jeg kunne heller ikke ha gjort det selv, men får andre som kan det til å gjøre dethvis jeg skulle trenge det. Det var svigers sin hund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå