lillesøster skal bli storesøster Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 at 2 åringer skal ha mini moped,mini snøscooter,mini 4-hjuling ol? Jeg synes det er helt horribelt. Hørte om en i dag som har alt dette. Han fyllte 2 i april/mai. Synes ærligtalt ikke de er gamle nok til noe av dette før tidligst ved 4-5-6 års alder. Synes forøvrig ikke behovet er der før de er gammel nok til å kjøre den store utgaven, 16 års alder.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Noen vi kjenner har en sånn elektrisk moped kjøpt på biltema til ca 300 kr.. Junior på 2,5 år syns det var helt topp og prøve den - og ha satt å koste seg på den i mange timer. Den går ikke fort. SÅ vi lure på om han skal få sånn til sommeren neste år - men kan hende det ha gått i glemmeboka til da...
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Jeg synes det bare er utmerket om man følger opp barnet videre, som f.eks vi har en "ekte" atv til gutten på 3,5år, den går på bensin, han elsker den greia, så vi skal følge opp dette og la han etterhvert kjøre cross (om han selv vil da), pappa`n har forresten ATV selv. Eller så synes jeg det er underholdende for barnet og litt luxus ;O)
Mille** Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Bryr meg ikke om hva andre gjør, har de råd så hvorfor ikke?
*Minnie Mus* Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 sønnen min har sikkert 4-5 sånne elektriske kjøretøy, politi motorsykkel, mini harley osv... Synes det er litt stilig jeg da. Ikke går det fort heller.-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå