Gå til innhold

særiøst, har jeg ikke el jeg da:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

har testet hver dag med morgenurin siden siste mens dag, og testet på kvelden også i 5 dager, nå rundt de tider jeg trodde el skulle dukke opp... brukt testene fra billigetester.no, men bare svakt positive hele tiden, aldri noe som ligner to like sterke streker....

kjenner jeg blir litt lei meg av dette, og ikke få positiv grav test er liksom noe, men å ikke finne el engang da!!!! noen som kan muntre meg opp litt???

*klem*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har akkurat samme problem, og nå har jeg bestilt en haug med el-tester fra nettet... vel vel.. har ikm på torsdag, men kjenner ingenting, så regner med at tr kommer som alltid.... hmm..

Skrevet

Jeg vil virkelig anbefale å bruke digitale tester i stedenfor. Jeg vet de er litt dyrere, men da slipper du i det minste å lure på om den er positiv eller ikke :)

Skrevet

vi får vel bare "holde på" (haha) og håpe at den dukker opp da...

ARG!!! tenkte bare det skulle bli artig å finne el, så jeg vet sånn ca hvor i syklusen den befinner seg, har 28-30 dagers sykluser...

men men får bare vente i spenning da... den har vel vært, eller så kommer den kanskje snart! hmrf!!!

Skrevet

dersom du har syklus på 28-30 dager er el ca på dag 14. Nå vet jeg ikke hvor mange dager du blør men blør du 6 dager feks og begynte å teste med engang og har testet i 5 dager er du bare 11 dager i syklusen (hvis du skjønner. Ble litt rot:-) ) men hvertfall det kan jo hende du ikke har hatt el. test noen dager til så kanskje du får en positiv test,-)

Skrevet

begynte å teste med morgenurin de første dagene, før noen av jentene her inne lærte meg at det var lurest å teste på kvelden... men har testet både morgen og kveld i de siste nå 6 dagene da... så jeg er 17 dager inn i syklusen;o)

Skrevet

Jeg får eggløsn. på alt fra dag 17-19... Bruker staver fra nettet og er veldig fornøyd med de. Har syklus på ca.30-32 dager. Tester på ettermiddagen.

Så ikke gi opp!!!! Husk å ikke drikke så mye og du bør ha hatt urinren i blæra de siste 4 timene. Gud det kan være vanskelig å holde seg innimellom!!!!

Krysser finfrene for deg xxx Syklusene kan svinge litt vet du.

Skrevet

Jeg har 28-30 dagers sykluser, men vanligvis ikke EL før på dag 16-18. Utslag på eltest ca dag 15-17. Svakt positive i dagene før helt positiv test :o) Vil du ha helt oversikten på syklusen din anbefaler jeg deg å tempe i tillegg. Du kan ikke forutse eggløsningen med det, men det viser deg om den har vært eller ikke (kan lese mer på www.pernille.info, om du ikke har "oppdaget" siden tidligere, jeg syns den er genial). Syns ikke du skal deppe over dette (uten å bagatellisere følelsene dine rudnt det - skjønner veldig godt hvordan du har det) - det er første syklusen du temper, og det er ikke alltid like lett å bli kjent med kroppen sin. Kanskje hadde du eggløsning på en av de dagene du testet på morgenen, og at det da ikke slo ut skikkelig på testen?

Masse lykke til i "jakten" :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...