pappa til (snart) 3 Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Ja, ja... Vi fikk førstemann i -98 og andremann i -01 Tiden har gått og de er begge, naturlig nok, ute av bleiene, klarer seg (nesten) selv på do osv, osv... Kort sagt; tiden med bæsjebleier, våkenetter, kolikkskrik ammetåke osv er over. Vi begynte så smått å føle oss litt frie igjen med tanke på at ungene sykler rundt i nablaget og stikker til kompiser og alt det der. Men så... Ja, så var det på'n igjen! Mensen hennes kom aldri og resultatet av graviditetstesten var ikke til å ta feil av. Vi var hos legen og hadde en prat og UL i dag. Hun er bare noen få uker på vei (7) men vi så hjertet til den lille slå! Nå er det da bare å psyke seg opp til å gjøer alt det vi var ferig med nok en gang. Jeg gleder meg som en unge til å bli pappa igjen!!!
Hogne Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Gratulerer så mye! Både til dere som foreldre og de små som søsken
pappa til (snart) 3 Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2007 Takker :-D Har ikke fortalt det til de eksisteredne rønnerne enda men tror nok at de blir helt i hundre den dagen de får vite at de to blir tre.
pappa til (snart) 3 Skrevet 11. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2007 Ja... Da gikk det til helvete... Hun begynte å blø i ferien og jeg dro henne med på legevakta med det samme vi kom hjem; Hun var på utskrapning i går. Takker for meg i denne omgang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå