mammaTilLinnea Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 er førstegangs, og kjenner jo på absolutt alt;) er bare 12+2, og har de siste dagene vært så øm nede i magen. livmoren skal jo tippe opp av bekken nå, kan det være derfor? har liksom ikke så mye å sammenlikne med, derfor greit å spørre dere erfarne som kanskje har opplevd det selv:) er også ganske hard nederst der, og tror jammen magen har kommet! buksene vil i allefall ikke igjen, hehe:)
Ranveig R Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Det er jo rundt veke 12 at livmora veks opp av bekkenet, så det harde du kjenner nederst i magen kan godt vere toppen av livmora. Det er veldig normalt å vere litt øm/støl nede i "damemagen", tenk kor mykje det er der som skal vokse og strekke seg! Det er forresten litt moro å tenke på at det vi driv med er bodybuilding på høgt plan... Livmora er ein muskel som i utgangspunktet veg rundt 50g, men i løpet av 9 mnd kjem den til å bygge seg opp til ca 1 kg! Det er ikkje mange bodybuildare som kan skryte av like bra resultat på så kort tid ;o)
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Den harde klumpen du kjenner over skambeinet er nok livmora.. Når jeg var på kontroll hos JM i uke 13 var min livmor opp til undersia av navlen.. Er andregangs, så jeg begynte virkelig å lure ja!!!!!!!!!! JM syns jeg var litt stor å.... Vi får se om terminen blir endret på UL neste uke, ellers skjønner jeg ingenting... Første gangen var det såvidt livmora stakk opp over skambeinet på førstegangskontroll i uke 12...
mammaTilLinnea Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2007 takk så mye for svar damer:) er spennende å kjenne at det skjer noe der nede! sitter for det meste å klager til sambo om kvelden, om hvor ømt og ubehagelig det er:) har egentlig mest lyst til å dra av alle klærne, alt er trangt, inkludert undertøy,hehe:) håper det er livmor som titter frem nå da, skal ikke til jordmor før om 2,5 uker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå