ks23 med William og Lucas Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 løp og kjøp! Nå selger vi emmaljunga vognen vår vi har brukt den ca ett halv år. Følger med mykbagger som er ypperlige og bruke i starten. Vi velger og bytte den ut da vi vil bytte den ut til en litt mer sportsvognvogn. Er en kjempe god vogn i seg selv som er god å trille og den er vendbar. Kan brukes til seinere i bruk da den er justerbar i to stillinger! Og den kan vendes. Følger med regntrekk + noe ekstra utstyr. 2500,- Om dere ønsker bilder av den sender jeg gjerne bilder. Håper noen der ute er interissert.
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 jeg er!!!!!!!!!!!!!!!!!!vil se bilde
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Hei. Hvilken vogn skal dere kjøpe? Vi vurderer en sportsvogn,men nå skal jo ikke babyeer ligge i en sånn før de er 6 mnd for det kan skade ryggen deres. Så jeg må nok holde ut med baggene i et par mnd til.
rikke med 2 små Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 jeg skal selge min emaljunga city cross og 2006 modell, er en veldig pen vogn å se på og utrolig stabil og god å trille. er med en mykbag da men der er ikke så dyre. vurderer å selge den for 4000 pga plass mangel. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=10675141
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå