liljepike med spire:) Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 som er i uke 14 og har verken hatt ultralyd eller hørt hjertelyd enda? Synes det virker som alle har vært på tidlig ul.... Skal ikke til jordmor før den 15 august, synes det er uenderlig lenge til. Har også hele veien vært foruten symptomer, så er litt spent. Men magen har så vidt begynt å komme, det er vel ett positivt tegn:)
Moyra Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Jeg var til JM i uke 15 og fikk høre hjertelyden da... UL skjer normalt sett ikke før rundt uke 18, så du kan bare slappe helt av. Din tid kommer :0)
twoboys & a girl Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Nei da, alle har ikke vært. Jeg har vært fordi sykehuset feilberegnet, bra for meg. Har ikke hørt hjertelyden ennå da. Ordinær ul på torsdag. Smør deg med tålmodighet det er 9 lange måneder og gode måneder:o)
Athina' Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Er bare mange av oss som har hatt komlikasjoner i form av blødning og da havner man inn på UL. Ellers er det ikke normalt å høre eller se noe omtrent før første ordinære UL eller med doppler hos jm litt før den ordinære. Her i Verdal vil ikke jm prøve engang å lete etter hjertelyd før ca uke 15 for det kan være vanskelig å høre, og finner hun den ikke så er det stressende for foreldrene. Så du har nok et aldeles normalt forløp når det gjelder det ja :-)
Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 første gangen fikk jeg høre hjertelyden i uke 11 pga små blødninger..ikke ul.. Men denne gangen venter jeg i spenning, og syntes tiden går alt alt for tregt er i uke 14+4.. og har ikke neste time før 10 august.. Har bestilt meg babywatcher da, men den var det sef vente tid på da..grrr..he he og både legen og jordmoren min har ferie..he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå