*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Prøvde å søke på limewire, men fikk da bare lastet ned en times lang lydbok, hehe! Ser ut til at vi ikke kommer oss på sabeltann showet på lørdag kveld, så tenkte jeg skulle forberede Emma litt på kardemomme by, for vi har liksom aldri snakka om det.. Og da kan det være ypperlig med noen kardemomme by sanger i bilen på den lange bilturen nedover :-) Den lydboka er hun ikke interessert i overhode :-/ Det er kanskje ment for litt større barn...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Er jo mange mange mange sanger på den lydboka da? Lille har elsket den fra hun var litt over året hun. Skjønner ikke at hun ikke er interressert. Kanskje fordi det ikke er bilder sånn som en kaptein sabeltann film??
Elbajo Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Søk på Torbjørn Egner da kommer det opp endel innbiller jeg meg..
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2007 Oki :-) Thanx! Vi har ikke hørt på hele lydboka, da hun egentlig ikke var interessert i det hele tatt..men ja, er nok det at hun er helt oppslukt i sabeltann.. Skal sjekke opp Thorbjørn Egner jeg :-)
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 Ja, det fins mange, bl.a "politimester Bastian", "Kasper, Jesper og Jonathan", "Tante Sofies vise".... masse fine!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå