"gullet" Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 noen som har opplevd det ved tidligere fødsel ??? jeg går med så mange tanker i hodet mitt, holder på og bli smårar :-) opplevde det sist, og har nå fått litt panikk med tanke på forestående fødsel... har fått beskjed om at jeg får keisersnitt hvis jeg vil, men det roer meg ikke... hva slag fødsel skal dere ha ??? keisersnitt eller krysser fingrene for at det går bra ?
Athina' Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Det er fryktelig mye som skal gå galt før man gjør det da, JM er der nede konstant og klipper gjerne :-) Skal føde normalt, man får da ikke velge sånn uten videre hvis det ikke er noe spesielt da. Hadde ikke villet ha ks heller, heler bedre og barnet har det bedre med å komme ut kanalen er det bevist. Så auauaumyelystgasogpoff aaahhhh :-)
Athina' Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Glemte å skrive at ghvis jm klipper, så gjør hun det på en pressri så det kjenner du ikke så mye av for du konsentrerer deg om pressinga. Og ja dette skjer uten bedøvelse, man får det når hun syr etterpå.
"gullet" Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2007 jeg vil ikke lese journalen min, men det var visst litt ille, så jeg har fått innvilget keisersnitt... men vil jo egentlig føde på "normal" måte... så jeg er veldig usikker.. men om jeg så skulle ombestemme meg på terminen så får jeg keisersnittt.. heldigvis får jeg jevn oppfølging og skal på ekstra UL osv. vet jeg snakker mot meg selv :-) er bare så forvirret... ville bare høre om d var flere i samme situasjon og om tankene dere har rundt det.... blir så oppgitt av meg selv :-) dette er nr 3, med nr 1 var alt helt perfekt... så jeg vet d er mulig, men til tross... det ligger noen sperrer i veien i hodet mitt..
Athina' Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 Ja det skjønner jeg hvis det var komplikasjoner sist. Er jo din helse som går først og så ta en lengre samtale med jm om hva det var egentlig som gikk galt uten at du får de grimme detaljene, og hør om det er kan være bekymring for at det kan skje igjen. For hadde det vært meg og det hadde vært en bitteliten sjans for det, hadde jeg valg keisersnitt. Men du er heldig som vet alternativene dine så lenge før så du får tid på deg til å velge det som til slutt føles riktig for deg :-)
JANUAR GLEDE Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 Uff, det er fælt å oppleve en slik episode. Jeg har hatt en ganske skremmende fødsel med min sønn:(Smerter og smerter atter grusomme smerter..tilslutt fikk lystgass og ble helt ned dopet uten at det hjalp noe som helst når det gjelder smertene=0 Epidural, åhh så deilig det var, da min datter kom:) Anbefales veldig!!!!!!!! Keisersnitt ville ikke jeg ha valgt. det er en ganske stor operasjon, og av og til komplisert, som alle andre kirurgisk prosedyre. Lykke til det går sikkert bra, hva en du velger, x fingrene for alle oss;)
Mc Mum Skrevet 17. juli 2007 #7 Skrevet 17. juli 2007 Hei.Føler med deg!!!! Kan få tilbud om keisersnitt jeg også,og det pga.total ruptur sist.Var nesten 1 time på operasjon for å lappes sammen i alle retninger...unnskyld språket.Hadde epidural,så det er ikke smertene under fødselen jeg frykter,men hele greia,hvor barnet blir tatt og du sendt bort.Og for ikke å glemme at det e totalt umulig å sette seg ned på 8 uker...Men neste gang går det nok bedre:-)(var tangforløsning)
"gullet" Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. juli 2007 takk for det :-) jeg rakk ikke og få noe form for bedøvelse, så d hele var noe traumatisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå