Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få det ut. Søsteren min som selv har vært gravid er så slem konstant. Synes det er rart siden hun stort sett pleier å være hyggelig.

Hun sier konstant at hun ser gravidmagen men at hun synes jeg bare ser feit ut. Kommer også med kommentarer som hvis du får noen større pupper nå så kommer du til å velte.

Kjenner at det ikke er noe morro med slike komentarer, og siden hun selv var gravid for 2 år siden trodde jeg hun husket hvor ekstra følsom man blir når man er gravid. Har fortalt henne at jeg synes det er vondt at hun sier slikt, men hun bare fortsetter.

Kjenner at det er vanskelig å konstant bli mobbet av sin egen søster!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

utrolig umoden søster du har, hun er kanskje aldri så lite sjalu ?????

Skrevet

Tror å det kan være sjalusi.

Skrevet

Jeg skjønner hvordan du føler deg. Selv har jeg ikke hørt noe spes mens jeg har vært gravid, men jeg har store pupper fra før av 80D og får litt kommentarer av venninnene mine for det. De mener det ikke vondt, men jeg tar det til meg. Med en gang jeg har bittelitt utrigning får jeg kommentarer og når jeg feks skal prøve klær eller låne klær av venninnene mine,tror de ikke at jeg får de på meg pga puppene. Men jeg får det på meg jeg!

Ikke verdens største deal, men det er stort nok til at jeg vil redusere puppene litt etter jeg har født mine barn. Guttene liker mine pupper da. hehe! men jeg trives ikke helt, og enda mindre etter at jeg får kommentarer på de. Lurer bare på hvordan jeg vil reagere om noen av de kommenterer de mens jeg er gravid. Hehe! Kan bli interessant å se reaksjonen jeg får da...

Skrevet

Vel både jeg og du MC er ikke lengre på vei enn at vi faktisk ser litt feit ut. Vi er tross alt ikke 3,5 mnd på vei engang og beibin ikke mange cm, og det er ikke særlig langt på vei. Gravidmagen kommer litt senere, og da kommer vi til å sitte som dem på 3.tri og være drittlei av å ikke få på oss skoene selv :-)

Ingen som tør å spørre meg om jeg er gravid, de bare ser bare ned på magen og tror helt sikkert at jeg har lagt på meg. Og værstingen er sjefen min og de jobber med(kun menn) og de erter meg fælt, men jeg kan ikke ta det til meg for jeg ser jo faktisk feit ut. Vi selv ser står å ser på magen(naken selvsagt) i speilet og synes vi ser SÅ stor og gravid ut, men andre har nok ikke det synspunktet. Når magen popper ut så finner de nok noe annet å erte for, sånn er livet :-)

(med barn 1 så ingen at jeg var gravid før 6 mnd, var vel bare feit da oxo hehe)

Skrevet

Jeg er i 20 uke og synes selv at jeg bare ser feit ut... Synes likevell at søsteren din høres noe sjalu ut og veldig dårlig gjort at henne å komme med slike kommentarer. Noen ganger tror vi at vi kan tillate oss alt mulig, bare fordi at vi er søsken. (har nok mine svin på skogen selv)

Skrevet

Hehe man må nok lære seg å ta igjen ovenfor søsken ja. Og MC's søster er nok ikke så perfekt hun heller så tar man igjen der det svir så blir det nok stille :->

Skrevet

Hun er garantert sjalu...

Prøv å spør henne om du ertet henne slik da hun var gravid?? Og om huns husker at man blir følsom og at hormonene flyr...

Spør henne om hun er sjalu.

Jeg hadde det slik jeg og med min søster..hun var bare sur og pratet ikke til meg....

Skrevet

jeg er i uke 22+6 å det er fremdeles ingen som tørr å spørre meg rett ut om jeg er gravid, det eneste de tenker er at hun dær har koza seg litt ekstra med sjokolade i det siste.... Men tar det ikke så tungt de for tro det de vil, og de som kjenner meg vet jo at jeg er gravid:)

Skrevet

Kjære deg, så vondt at din eegen søster sier slike ting om deg!

Vær tøff og ha bein i nesen ikke la henne få morro påbekostning av dine smerter, for det er det hun gjør. Fortell henne at du ikke bry deg om de domme komentarene hun kommer med, og at hun burde skaffe seg berde liv enn å henge i din hale og si domme ting!

Hun er bare sjalu og det går over! dessverre er det slik med søsken kjærlighet av og til!

Ha en flott dag;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...