mamma-til-2-jenter Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Jeg er selv vernepleier, og jobber med utv.hemmede i egen bolig. Men det virker som om flere og flere vernepleiere velger bort denne brukergruppen. Hva jobber dere med?
mamma-til-2-jenter Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2007 Så da er du ikke vernepleier.... eller? :-)
Feliz31 Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 kjenner flere vernepleiere som jobber i barnevernet.
Bøggly Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 Jeg jobber som leder i pleie- og omsorgsseksjonen i kommunen hvor jeg bor. Har jobbet i bolig (utv.hem) i 9 år som assistent før jeg ble utdannet vernepleier. Etter utdannelsen jobbet jeg ca 1 år i bolig hvor det bodde voksne menn med utfordrende atferd, trivdes kjempegodt, men en del tilfeldigheter gjorde at jeg plutselig fant meg selv foran en pc på et kontor, med personalansvar for 50 mennesker og dertil stort budsjettansvar............ Hmmmm.....men jeg SKAL tilbake til bolig/turnus når lillemann bare blir litt større og kan være hjemme alene et par timer i slengen!
2småihus!:) Skrevet 17. juli 2007 #7 Skrevet 17. juli 2007 Jeg er ikke ferdig utdannet, har ett år igjen på vernepleien. Jeg har ei helgestilling på ei avlastningsbolig for voksne utviklingshemmede. Trives veldig godt, men har mer lyst å jobbe med barn, helst i skole, når jeg er ferdigutdannet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå