Gå til innhold

AU, fikk så vondt i magen =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle reise meg opp fra lenestolen i sted og fikk så forferdelig vondt i magen på høyre siden, klarte ikke å rette ut overkroppen skikkelig, kjente ut som alt snørte seg sammen i magen min. Ble nesten litt redd med det samme for det var ganske vondt...Men det slapp heldigvis fort.

Er 17+5. Kan vokse/strekkesmerter i livmoren være så kraftige, eller er det noen som har peiling på hva dette var??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også hatt det slik..særli når jeg reiser meg, jeg er ca17+4 uker..

jeg snakket med legevakten, å han sa at det hørtest bare ut som lysken som strekkte seg! Så lenge det ikke var noen lødning så høyrtest det helt uskyldigt ut!

Å nå vokser viså fort og så plutselig at noe må man kjenne sa han..heh:) ca 3 uker siden nå da, kjenner noen stikk avogtil.

Skrevet

Kan være skikkelig vondt ja.. av og til er det så vondt at jeg ikke greier og røre meg.. Måtte ringe til jordmor en dag for og spørre om det kunne være noe galt. Men hun sa at så lenge smertene ikke var uutholdelige så var det ikke noe galt. Og når det går raskt over var det iallefall ingen fare.. Jeg får mest vondt viss det går for lenge i mellom at jeg er på do og tisser, greier da nesten ikke å sette meg :-)

Går du til jordmor på Melhus eller?

Skrevet

Puh, da satser jeg på at det var en helt "normal" lyskestrekk =) Ble litt redd da det gjorde så infernalskt vondt!

Jeg skal gå til jordmor på støren jeg, men første kontroll til jordmor er desverre ikke før i uke 28!! Skal ta kontakt med henne når ferien er over =)

Når fikk du første jordmorkontroll i melhus komune?

Skrevet

Jeg var til første kontroll hos jordmor i uke 13, og er der ca hver 3. uke.. Får litt hyppigere kontroller i og med at jeg er av type overengstelig om du skjønner hva jeg mener. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...