LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Jeg har (kremt) invitert meg selv på middag til mamma i kveld. Ikke nok med det, jeg har fått bestille fra den alltid like enestående gode menyen. Og i dag blir det lammesmåsteik. Mmmm. Kan ikke den klokka bare gjøre ett hopp og plutselig være åtte da???
Anne-B. Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Middag klokka åtte? For et snobberi.. Hihi )))) Kos deg du, lammesmåsteik er jo så utrolig godt!
Mille** Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Oj! Og jeg som trodde jeg kunne imponere med å fortelle at jeg holder på å lage hjemmelaget pizza til oss nå. ;o) Kos deg! )
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2007 JA vi er skikkelig snobbete her på bøgda. :-D Forklaringa er enkel. Hun fikk ikke handla før 4, og kjøttet trenger omtrent 3-4 timer for å bli snadder. Men nå nææærmer det seg! :-D
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2007 Hjemmelaga pizza er ikke til å kimse av. Men jeg ville aldri bytta nei! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå