trebarnsmamma? Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 etter to svaaaakt positive gravitester... Noen andre her som har testet positivt før IKM?
bønnespira Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Vet ikke helt når jeg hadde IKM, men EL på dag 18, 4.juli. IKM mellom 13-17.07. Testet negativt med billigstrips både 12. og 13., men på lørdag 14.ble 2 stk svaaakt positive. Ventet til søndag og tok en billigtest, litt sterkere, men fortsatt svaak og en CB som ga det ktysset som er alternativ c i bruksanvsn. Testet igjen i går mårest, alle testene med morgenurin forresten, og da ble streken litt sterkere med billigstav. Tok en i går kveld oxo for å være sikker, hadde drukket mye, men den ble positiv den og! På søndag tok jeg oxo en CB digital som sa ikke gravid, de reagerer senere siden de må gi så klart svar. Du er nok gravid ja!
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 ja eller vet ikke helt når jeg egentle hadde ikm pga sa. men hvis man skal regne 28 dager så testet jeg tor og hadde ikm lør. men har hatt en del 26 dagers sykluser,så gudene vet... Gratulerer iallefall;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå