juni-august-mai gull:):):) Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 formen min er veldig opp å ned..kan ligge strekk ut å være skikkelig trøtt å sleten å ikke ha noe form for energi..men di siste 2 dagene har jeg vasket å vasket å vasket...skikkelig hus utvask.... har et stort hus med 3 etasjer som er i bruk så det er litt og vaske og.mor og samboer prøve å roe meg ned,men hvorfor ikke vaske når energien er der,rent og pent til barnet kommer:) andre som har det på samme måte...????
M&MH Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 jepp...vasket helt leiligheten idag, og rydder litt hver dag egentlig! Men idag fikk kroppen lide av denne "dillen"...har så vondt!!:-/
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Har ikke litt antydning til det en gang, men tror jeg har hørt et sted at det er tegn på at fødselen nærmer seg - innen en uke eller noe sånt ;-) Bor du i nærheten? Lyst å vaske litt her også? ;-)
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2007 hehe kjenner godt at jeg har gjort noe..men nå må jeg snart opp å sette igang igjen...har 4 uker igjen til termin så er kansjelitt tidlig til det kan være tegn på noe vel??
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 Ja, bebisen kan sikkert med fordel holde seg der inne et par uker til da ;-) Kanskje tidlig anfall av redebyggerinstinktet - ha alt klart til fødsel?! Sliter med bekkensmerter, så jeg får ikke gjort noe for tiden selv om lysten er der. Sitter bare her og venter og venter og venter...
"husmor"med lille Nora Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 eg har vasket å rydden siden eg var i uke 26-27.. hatt skikkelig rydde dilla.. nå hater eg rot! håper det ikke betyr at babyen kommer snart som ei skreiv her oppe. min må halde seg i magen min vertfall 6 uker til!!
Vestlandske meierier A/S Skrevet 17. juli 2007 #7 Skrevet 17. juli 2007 hehe... er ikke noe på gang vel?? jeg fikk ånda over meg og på kvelden beynte jammen meg fødselen!! dette var med nr to;)
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. juli 2007 ja tror kansje jeg følte at alt måtte være i orden...tok å vasket tak og vegger og tok ut alt av hyller på sønnen min sitt rom forje dagen...tok ut madrassen og vasket sengen var ganske sjokket av meg selv men synst så synd på han som sov i den driten ......så viste det seg jo at rommet egentlig var ganske rent hehe:)...mor sa til meg ha sykehusbagen klar nå for du vet aldri...men nei hun kommer kansje om 2 uker atser på fullmåne i slutten av mnden:) men mors innstinktene er jo ganske utrolige da,så vet aldri hva som har stukket meg:)
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. juli 2007 hmmm hører mye om dette nå ja...er kansje litt tidlig for meg:)....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå