Gå til innhold

Til dere som bruker mycostatinmikstur på puppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svir det etter at dere har tatt det på? det gjør det hos meg...er litt usikker på om det skal det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du sår bør du få resept på mycostain krem (salven bør ikke brukes)!!!! ikke salve - fører ikke apoteket krem så hør på et sykehusapotek feks

Skrevet

Ring et apotek og hør, de vet sikkert. Jeg brukte mikstur på først. synes også det sved litt til tider. Men du burde ringe legen din og heller si du vil ha krem. Den miksturen er noe herk, renner og mye søl, og lang tid før det tørker. Og kremen skal du bare bruke 2 ganger daglig,mye lettere!

Skrevet

Tusen takk! Skal ringe legen i morgen. Utrolig at ikke han har tenkt på det!

Skrevet

Legen min sa til meg at Mycostatin-mikstur ikke hadde noen effekt på puppen (men tar hun kanskje feil da?) og ba meg smøre med Canesten. Ikke så bra alternativ synes jeg men det var det rådet jeg fikk. Vil heller smøre Mycostatin på da babyen min også får det..

Skrevet

I dag har jeg fått mycostatinkrem av legen, og det var jo MYE enklere. Ikke noe søl, ikke svir det og så bare 2 ganger om dagen....

Skrevet

mikstur funker like bra på pupp som i munn den, men den kan svi om man er sår..... jeg har med stort hell kunn brukt mikstur da vi har hatt sopp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...