Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Vi unngår sol på vår baby. Han ligger i skyggen, bruker solhatt m.v. Men det er jo ikke til å unngå at det kommer sol på gutten når vi bærer han fra A til B, sitter i bæresele etc. Det gjelder vel at babyen ikke skal oppholde seg i sol over tid? For ellers blir det jo helt hysteri?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Synes den der er litt vanskelig selv. Jeg har på henne solhatt og smører inn armene med solkrem. Det var noen dager som var glovarme med sterk sol, og da gikk jeg faktisk med vognparasollen over henne, vet ikke om det er hysterisk men jeg er jo redd for at hun skal bli brent. Noen andre med tips eller peiling?
LL79 Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Jeg var i syden med min kar. Brukte langarmet body for å dekke armene, og smurte beina med 40 faktor. Brukte solhatt hele tiden, og holdt han mest i skyggen. Noe sol tror jeg de tåler (alt med måte). L
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2007 Vi var i Sør Frankrike nå. Kunne ikke bruke langermet body her...det var godt over 30 grader, så det var varmt nok:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå