Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en MA igår, og det går forsåvidt bra med meg. Lurer egentli på når vi kan begynne å prøve igjen:) Må vell vente til jeg får syklusen igang igjen. Noen som vet hvor lang tid det kan ta før jeg får mensen igjen nå? Har snakket med to leger: den ene sa at jeg kunne begynne å prøve med en gang, mens den andre sa at jeg burde vente to sykluser slik at slimhinnen får bygd seg opp igjen. Tror jeg hører på den første:)??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hellek :=)

Jeg hadde en SA i midten av juni ... Da sa legen at jeg burde vente med å prøve til etter første normale menstruasjon. Han begrunnet dette med at da var det enklere å vite når bebisen kommer.... :=)

NB: Har flere venninner som har hatt MA/SA og blitt gravid med en gang etter dette.. og baby'n kommer jo når den kommer!

Lykke til & klem fra DD

Skrevet

hei...hadde MA 31 mai i uke 13, fikk mensen tilbake 30juni å håpa den ikke kommer tilbake;). Har prata me fleir lega og jordmødre, di fleste sei at d bare e å bynn igjen så fort man føl seg klar:D:D nån sa at eg burde vent en periode, men d va bare før å veta kor langt eg va på vei. Lykke tel

Skrevet

HAdde SA 26 mai. Fikk mens 23/6 EL 7/7 og har fått 2 positive tester på graviditet i går og i dag.

Lykke til

Skrevet

Jeg fikk beskjed fra gynekolog om å vente tre mnd, men da han var gått sa sykepleieren at jeg ikke trengte vente mer enn en mens, og det hadde bare med beregning av termin å gjøre. Jeg sjekket med en anne gyn som sa at det var bare å kjøre i vei straks jeg følte meg klar for det. Så nå er jeg gravid igjen, på 2. EL etter MA i mai.Jeg ville absolutt hørt på den første ja :-)

Skrevet

hei, jeg mistet i ma 1 juli og spurte også legen min og hun gikk inn og leste ordentlig om det og sa at det var bare å prøve så fort vi ville. Var ikke noe veien for det.Så lykke til med prøvinga:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...