❤lille stjerne❤ Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Har akkurat hoppet over på 3. trimester og var egentlig glad og stolt over det. Men.....føler meg liksom ikke helt hjemme der ennå og likte meg bedre her på 2. trimester. Overgangen ble så brå synes jeg, fra å være her hvor temaene handler litt om alt mulig til å komme over til 3. trimester hvor det er rier, veer, smerter, fødepizza og "setteigangfødselen-sex", overtid, slimpropper og vannavgang som er hovedtema. Er liksom ikke kommet helt dit ennå jeg....
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Da får du bare holde deg sammen med oss litt lengre da! Bare koselig det! =0) Holdt til leeeenge på 2.tri da jeg gikk med førstemann, og når jeg endelig fikk karra meg over på 3.tri, så kom knøttet gitt, 3 1/3 uke før tiden...
Athina' Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 hehe akkurat det jeg og prøvekluten snakka om forrige dagen. Skal ikke dit jeg før ett par dager før jeg føder tror jeg bare for å skrive ett langt innlegg om spropp, lekkasje av urin,utflod og fostervann og fortelle i detaljer hvordan klyster virker *ler*
prøvekluten+3små Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 hihi,vettu,tror vi får danne vår egen lille forening der inne jeg;O) tydeligvis ikke bare jeg som føler på dette
JANUAR GLEDE Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Ja, skjønner hva du mener, er lenge til jeg flytter, men smuktittet in i mellom. Jeg ble mildt sagt ganske skremt, hva tema angår der:) Åh deilig å være gjemme her en så lenge hi hi. Så bli hos oss, til du føler klar for andre siden av fjellet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå