Fire småtroll Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Hvordan fungerer dette egentlig? Skjønner jo at jeg må ta det opp med fastlegen, men tenkte det var greit med litt basiskunnskap før jeg kommer dit... Hva koster det egentlig, og er det lang ventetid. Det blir gjort på offentlig sykehus gjør det ikke? Har tre barn nå og føler familien er komplett, siden vi er midt i 30-åra blir det ikke aktuelt med noen atpåkladd om noen år heller. Så da må det være greit å slippe prevansjon, jeg tåler ikke hormonpreparater særlig godt heller. Noen som har gode eller dårlige erfaringer de vil dele med meg?
cheni Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Vi har planer om å gjøre det samme, men pga pris er det mannen som må til pers. Vi fikk beskjed om å kontakte medie 3, en privat klinikk. Operasjonen koster 4000 kr ( men det er det verd å slippe div hormonpreparat for. For kvinner er det en god del dyrere, samt et mye større inngrep.
dama Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 legen min anbefaler at mannen gjør det i stedet.. det er en omfattende operasjon for kvinner... med mannfolka er det bare to snitt, så er det over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå