Gå til innhold

Hva tror dere? ( Samme som 3 tri.)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kun gått til kontroll hos jordmor i svangerskapet, men pga ferie måtte jeg i dag til legen min. Når ho skulle kjenne på magen min i dag, var ho veldig usikker på om bebisen lå i seteleie eller om den bare lå veldig godt nede i bekkenet. Fikk ikke time til ultralyd før fredag, men viss det var sånn at den lå langt nede i bekkenet, kunne den komme når som helst. Synes dette er litt vanskelig. Skal jeg da holde meg hjemme fordi det kan skje noe snart eller? Når jeg var hos jm forrige uke sa hun at bebisen lå i hodeleie nede i bekkenet, men at hodet ikke var festet. Har elleve dager til termin. Er det vanlig at bebisen snur seg til tverr/seteleie så seint? Sf målet hadde synki, men det gjør det vel uansett om h*n har snudd seg eller gått langt ned i bekkenet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...