M@mm@ til gutt og jente Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 hvordan gjøre det til noe morsomt.Har gått så fint å pusse hittil, men nå har det dukket opp 6 tenner rett etter hverandre.Så nå er min 16 mnd helt håpløs å få pusset tennene på.Sikkert ømt der, men vi må jo pusse og han rister på hodet og veiver med armer uansett hva vi gjør...tips mottas med takk
husmorfrøken Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Huff, tannpuss har ikke vært enkelt å gjennomføre her i huset heller. Hun var helt håpløst, helt til jeg oppdaget at hun var veldig glad i å suge av vannet på børsten. Så nå setter jeg henne oppå vaskemaskinen, rett ved vasken (holder på henne hele tiden selvfølgelig) og tar på vann i ett sett. Da åpner hun ihvertfall munnen og jeg får pusset litt og så må børsten under springen igjen. Og så lar jeg henne se på alt mulig hun vil ( som ikke er farlig) mens vi holder på. Men, enkelt er det ikke så flere tips er nok bra
Trollemor og snuppa! Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Tannpussen gikk ikke bra her i huset før vi kjøpte en fin, rosa eletrisk tannbørste! Nå går det som en drøm! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå