Gå til innhold

Begynner bli lei av "min side" tullet nå.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh synes dette trekker veeeeeeldig ut før ting blir rettet på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er jeg den eneste her som kommer inn på min side eller???

Skrevet

Har ikke hatt problemer med min side

Skrevet

Både jeg og sambo sliter når vi skal logge oss på... Begynner å bli mektig lei nå, for dette har pågått siden før jeg reiste på ferie.. På tide at noen får ut finger'n

Skrevet

kommer ikke inn jeg heller.. tror hele gjengen er på ferie.....

Skrevet

fryktelig irriterende... har skrevet meg på listen inne på ris og ros.. for det skulle man gjøre for at de skulle ordne det.. jeg var tilfelldigvis innom der og visste ikke om den tråden.. sikkert mange andre som ikke vet om det også.

Skrevet

funka ikke hos meg heller, så jeg sletta hele medlemskapet, og meldte meg inn igjen, med akkurat samme opplysninger osv. Da funka det helt fint igjen!

Skrevet

jeg har ikke hatt dette problemet før idag, får sann:

Fatal error: eZ publish did not finish it's request

The execution of eZ publish was abruptly ended, the debug output is present below.

arg :(

Skrevet

samme som kommer opp her også.. huff.

Skrevet

svarte på tråden på ris og ros som en moderator har skrevet- de kunne visst sjekke for hver enkelt.

Skrevet

Min er nettopp blitt fixet.

Kom ikke innpå på over en uke.

Utrolig irriterende!

Skrevet

har ikke funka på lenge med meg heller.. skrev meg også på den lista! kjipt når jeg har betalt for gullsmokken, men ikke får brukt det!

Skrevet

Jeg kommer heller ikke inn på min side, er vel 4-5 dager siden jeg kom inn. Fryktelig irriterende!!

Skrevet

jeg kommer inn på min side

men da jeg skulle skifte nick så hadde jeg problemer med å forandre nicket og termin...det gikk noen dager så var det iorden.....

Skrevet

Har aldri hatt problemer der jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...