Gå til innhold

Vært i London? Trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å ser på reise til london. Er det store distanser mellom heathrow flyplass og stansted? Kan jeg bestille fly til stansted og hjem fra heathrow. Eller er det laangt mellom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De gangene jeg har vært i London har jeg landet på Stansted, og da har reisen fra flyplassen og inn til byen, enten med taxi eller tog, vært dyr og lang. Mener at Heathrow ligger nærmere sentrum, men skal ikke si for sikkert.

Skrevet

Hva koster det ca fra flyplassen til byen?

Skrevet

Oj, nå spør du vanskelig... Mener at turen tar ca 30-40 min, og at prisen med taxi kanskje lå på rundt 1000 norske kroner.. Toget lå kanskje på 200-300,- per pers... Sier ingen ting med sikkerhet, for jeg har ikke vært der på mange år, men mener at det hvertfall var rimelig stive priser..

Skrevet

Husker ikke helt tider og priser. Men det er en grunn til at flybill fra torp-stansted, eller gardermoen-stansted er billigere enn de til heahtrow. Da sistnevnte ligger mye nærmere byen enn stansted...så da må man regne inn transport kostnadene for å se om det lønner seg.

Skrevet

Hei! Håper noe av dette kan hjelpe deg...

Heathrow liggere nermere sentrum av London enn det Stansted gjør. Jeg har selv landet i Stansted og tatt buss inn til sentrum. Husker ikke helt hva jeg betalte, men det var ikke så mye. Tror det lønner seg å bestille bussbiletten på nett på forhånd, da du ofte får billigere pris da. Bussturen tar ca 40-45 min, i fine og luftkondisjonerte busser. Gå inn på nationallexpress sine sider og søk på buss alternativ der, og evt bestille biletter!

Da jeg skulle hjem igjen reise jeg med hurtig-toget fra London til Stansted. Tok kortere tid, men betalte mye mer. Mener å huske at den biletten kostet ca 300 kr.

Lykke til og god tur! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...