Learning to fly Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 JEg har "bare" det som jeg føler er nødvendig og letter min hverdag og det som babyen "trenger" føler jeg.. Artig å høre hva andre bruker også Min er bare fire mnd enda. Vi har: -grindseng -vogn -bilstol -babygym -vippestol (brukes lite enda, mer når han begynner med fast føde) -baby-call -Bære sele (brukes veeeldig sjelden, og bare om jeg må) Ellers har jeg jo klær osv, men det er jo naturlig:)
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Vi har det som du har + stellekommode (har sikkert du også), vugge (men det er bare fordi det er arvevugge) og krabbeteppe.
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 hm.. er vel omtrent det samme som deg =) - seng - reise seng - lekegrind bilstol -vogner - vippestoler -baby call bære sele babygym krabbeteppe krabbematta leker tripp trapp stol vogge ( lagt bort den nå da.) stellekommode badebalje
suseduse Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 -sprinkelseng -krabbematte -vugge* -bilsete -kombivogn* -vogn -stellematte -bleiebøtte* -leker -bæresele -stellebag -gåstol -gyngemotorsykkel -krabbeteppe -altfor mye klær vi har fått/arva -vippestol -reiseseng -reisestol -tripptrappstol -baby call
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 - seng Det mest nødvendige... - seng - reise seng - lekegrind - bilstol - 2 vogner, en kombi og en disneytrille - 2 vippestoler, en i hver etasje -baby call -babybjørn-sele - 2 babygymmer - krabbematte - leker - stol til å henge på bordet - hokus pokus stol - vugge, ble VELDIG lite brukt - stellekommode - badebalje - og masse, masse, masse klær... har arva mye og kjøpt mye selv og!
Harald Ripultfør Skrevet 17. juli 2007 #7 Skrevet 17. juli 2007 krabbeteppe vippestol tripptrappstol kombivogn reisetrille sprinkelseng stellekommode badebalje baby-call bæresele bleiebøtte bilstol leker flasker
LisaColli Skrevet 17. juli 2007 #8 Skrevet 17. juli 2007 huff gidder ikke å ramse opp engang, har alt..nesten..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 17. juli 2007 #9 Skrevet 17. juli 2007 Vi har -vogn -seng -reiseseng, som også brukes til lekegrind -stellekommode -bæresele -vippestol -babycall -hånkler og kluter -bilsete -noen leker -babyteppe (leketetppe)
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #10 Skrevet 17. juli 2007 -Grindseng -Vugge -Reiseseng -Vogner (5 stykk, hvorav 3 er både bag og sport) -Lekegrind -Vippestol -Huske -Badebalje -Badebasseng med tak (utendørs) -Vippestol -Kosestol -Babygym -Lassevis med morsomme tepper til baby -Voksi -Høstpose -sommerpose -To fotposer -bleiebøtte (2) -MeiTai -Ringslynge -BB -Stelleveske -Babycall -Babycall m kamera Tja, enkelt og greit, jeg har 10000000 ting til henne, det er faktisk bare en ting jeg kommer på i farten jeg føler jeg har manglet, hengekøye til baby. Det skal jeg ha til nestemann...
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #11 Skrevet 17. juli 2007 Ja, det glemte jeg; -Høystol med bord -Stolpåstol -Tripptrapp (hos svigers)
Forskeren Skrevet 17. juli 2007 #12 Skrevet 17. juli 2007 Har det du har og i tillegg: - ammepute - bæresjal - ringslynge - Ergo bæresele (+ BabyBjørn, men den brukes ikke...) - gymmatte - en del leker Må legge til at det aller meste har vi fra førstemann, men har mer bæretøy nå enn tidligere - og bruker det med stort hell!
Forskeren Skrevet 17. juli 2007 #13 Skrevet 17. juli 2007 Og glemte - vugge (men så bruker storesøster fortsatt sprinkelsenga) - ammemadrass - stellebord
fiona71*2pp Skrevet 17. juli 2007 #14 Skrevet 17. juli 2007 Vi har : - Vugge - Lekegrind - saueskinn til å ligge på i grinda. - lammeskinn til vogna/senga - 2 babygym - 3 uroer (1 me opptrekk musikk, 1 me musikk og lys, og en uten noen ting annet enn tøyting som henger) INGEN brukes!! - Kun 1 krabbeteppe. Helt elendig ! - Mei Tai - Ringslynge. Brukt en gang inne her. Får ikke til! - Babybjørn. Gammel, og forferdelig vond å bære i. -Vippestol - 2 ammeputer - Stellebord - 2 kommoder til klær og dall til snuppa - En badestol. - Bleiebøtte - Sånn greie å henge på veggen med lommer i, over stellebordet. - Sprinkelseng - 2 vogner. - Spisestol, som man kan slå ned, og da blir det med ett lte bord. .. Tror det va det. Er en del dårlig kjøp her ja
fiona71*2pp Skrevet 17. juli 2007 #15 Skrevet 17. juli 2007 Æsj, glemte jo : - voksipose - Vår/høst pose. - dyne til vogna - reiseseng. NÅ tror jeg det var alt
wirre;o) Skrevet 17. juli 2007 #16 Skrevet 17. juli 2007 jeg tror det i stor grad er snakk om hva vi ikke har jeg, babycall, babygym, bilstol, bleiebøtte, bæresele, leandervugge, lekegrind, stellematte, vippestol, vogner (en silvercross og en bebeconfort), vognsele.. og sikkert mye annet jeg ikke kommer på. egentlig litt skammelig..
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #17 Skrevet 17. juli 2007 Har det samme + krabbematte og ringslynge (mye brukt her i gården)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå