Amalie82 Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Jeg har kun gått til kontroll hos jordmor i svangerskapet, men pga ferie måtte jeg i dag til legen min. Når ho skulle kjenne på magen min i dag, var ho veldig usikker på om bebisen lå i seteleie eller om den bare lå veldig godt nede i bekkenet. Fikk ikke time til ultralyd før fredag, men viss det var sånn at den lå langt nede i bekkenet, kunne den komme når som helst. Synes dette er litt vanskelig. Skal jeg da holde meg hjemme fordi det kan skje noe snart eller? Når jeg var hos jm forrige uke sa hun at bebisen lå i hodeleie nede i bekkenet, men at hodet ikke var festet. Har elleve dager til termin. Er det vanlig at bebisen snur seg til tverr/seteleie så seint? Sf målet hadde synki, men det gjør det vel uansett om h*n har snudd seg eller gått langt ned i bekkenet?
Athina' Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Datteren min tok en hel runde rundt etter det ble sagt at hodet hadde festet seg og dette skjedde på overtid(fødte 9 dg over). Men jeg har aldri opplevd noe så vondt å ekkelt i hele mitt liv, det var som magan skulle revne, innvollene revne og bebisen komme ut der *grrrøøøøsss* Så det kan nok skje at de rører på seg så sent ja, og til og med etter at de har 'festet seg' :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå