Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Jeg har vært til vanlig kontroll hos legen i dag og da fikk jeg høre hjertelyden!! Det var kjempestas. Lå på ca 150 eller rett under. Jeg spurte om det var for tidlig å antyde noe om kjønn utfra hjertelyden og det var det sa hun. Noen her som vil si sin mening? Jeg er så nysgjerrig på hva som gjemmer seg der inne i magen og klarer nesten ikke vente til ordinær ul for å få svar. Kom med meninger da jenter!!
Adriansmor med tulla Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 hos babyen min låg den på 155 i uke 13.... senere har den ligget på 146 og jeg får mest sannsynlig en jente sa jm...skal til ny ul 14 aug.
M&MH Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Min har ligget på mellom 128-140 og jeg får jente...det greiene der er bare en myte, så du bør ikke tro på det altså...
temi & keli Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Jenta mi var ALDRI over 140... Ikke på noen som helst måling i løpet av hele svangerskapet... -men nå er hun 20 mnd'er og fortsatt jente ) Bare myte det der med hjerteslag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå