Gå til innhold

Siden vi på krangle er så opptatt av skrivefeil....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det morsomste skrivefeilen du har sett? Let gjerne etter hos meg...hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er "skjelden" kåt... SJELDEN heter det!!! Og jeg "viste" at du var dum... HALLOOOEN, det heter da at du VISSTE at den personen var dum. Ikke at du VISTE til noen andre at den personen var dum. Er to GANSE så forskjellige betydninger!

Skrevet

GANSKE, går litt for fort på tastaturet her!

Skrevet

hehe, har ikke sett en her, men så en orddelingsfeil (og det er vel skrivefeil det og) en gang; Frank furter... Hahaha, stakkars Frank.

Skrevet

"vi har pissa i fryseren"........Sett utenfor innvandrersjappe:) Hysterisk morsomt!!

Skrevet

og alle de som kaller skjede for kjede!

Skrevet

....eller sjede...

Skrevet

Det er en bok på temaet...Husker ikke hva den heter, men så den i et blad, skal i bokhandelen å leite.. Forfatteren har reist rundt å tatt bilder av forskjellige stavefeil og orddelingsfeil ol. rundtomkring - garantert en god latter:)

Skrevet

Så en lapp på en butikk i Oslo en gang.. *Borte et øyeblikk, kommer plutselig tilbake* ^^

Skrevet

Irriterer meg over de som skriver "skjeldent"

Ellers så syntes jeg hun som la ut en link med en IQ test var litt morsom. Hun skrev "tørr du ta den?"

Skrevet

Eller forresten, det står: En IQ test for de som tørr. He, he...

Skrevet

Goodyear *Voldsomt Fødeklar*:D :

er ikke det en vandrehistorie a' la pissa i fryser'n?!

Eller var det faktisk hos deg denne historien startet?!

Skrevet

"Vi har pissa i frysern" er ikke en vandrehistorie....Skiltet var avbildet i VG for noen år tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...