Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Gulper så mye en god stund etter måltidet.Gulper "langt" og ganske mye.Hvorfor?Prøver å la henne ligge mest mulig i ro etter måltidet og rapen er overstått for å unngå at så mye kommer opp igjen.Er det noe vi kan gjøre?Er det noe "galt"?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Er mest sannsynlig ikke noe galt så lenge hun legger på seg og er stort sett fornøyd?! :-)
TusseMor07&09&14 Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Prøvd å ta henne opp for å rape oftere? Det hjalp hos oss. Da hadde han ikke så mye luftbobler i magen som resulterte i mye gulping.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå