Gå til innhold

Når begynner puppene å vokse?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ca 5 1/2 uke på vei, og synes at puppene ikke har blitt noe særlig større. De er ømme da.. Men burde de ikke begynne å vokse nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 6 uker på vei,og har kun ømme pupper...

de har igrunn ikke blitt så store ved tidligere graviditeter heller!

(det tyder på jente bebis!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine vokste ikke NOE før jenta var ute! Ingen ømme/større pupper denne gangen heller.... (kanskje jeg får ei tulle til da..hihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 7+5 oghar merket at de har vokst litt i det siste, ikke noe drastisk altså. Men forandring er det definitivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg kan heller ikke si att de er blitt noe større, men de er nokså såre og ømme. føler kanskje att de har blitt litt fastere, men ikke større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 7 uker på vei, har veldig ømme pupper, og dem har blitt mer "spente" , slik var det under forrige svagerskap også.. men det er ikke alle som får større bryst heller, men du får ikke problemer med amminga for det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine pupper vokste fra en normal B-cup til dobbel D , da jeg gikk gravid men min sønn... Har ikke vokst noe enda, men er jo bare 6 uker på vei nå da.... Veldig ømme og "tunge"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 6+3 og må nok snart ut å kjøpe ny bh. for første gang i mitt liv har jeg pupper som synes uten at jeg har bh på! :)

 

får jeg kanskje en liten gutt jeg da...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart ferdig med uke 7 og det er forandringer her nå. Hele uka har de vært superømme og blitt en anelse større. Ikke så stor forskjell at jeg trenger kjøpe større bh, men nå passer hvertfall bh'n til begge puppene og ikke bare den ene ;-p *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig ømme brystvorter og melkekjertler, dem er også veldig tunge. Må snart ut å handle jeg også, for de bhene som var litt for store, er nå snart for små..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...