Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter her med en haug av symptomer... trøtt, vondt/stikkinger i puppene. litt mens smerter, og en vond rygg.. kan bli sprø av mindre. dette kan jo være både mens på vei eller gravid.. flere som er fulle av symptomer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe jepp:)

ømme bryst,kvalm+oppkast,rar i kroppen,stikkinga nederst i magen(eggstokkan),føle mæ rett å slett rar:)

Skrevet

samme her.. er kjempe varm også.. kjenner igjen ryggen fra sist, har et lite håp.. tok en test i dag,men den var negativ.. har ikm på lørdag..

Skrevet

d kan vær litt tili å ta test når du har ikm på lørdag,så du kan enno vær gravid:)

krysse fingan for at du e d æ:)

varm ja,æ frys å svette om kvarander.

d e så ekkelt,håpe vi e gravid begge to:)

Skrevet

Her er også mange symptomer, men jeg har så vidt jeg vet ikke hatt eggløsning enda. Blir sprø av kroppen min er på dag 25.

Har såre bryster, tisser ofte, stikninger i eggstokker/livmor og noen ganger småkvalm.

Jeg ønsker alle dere med kommende IKM lykke til og håper det blir mange knall positive tester :-)

Skrevet

d e ubehageli me så mang symptoma utn å vit om man e gravid el itj,hehe...

håpe testn slår ut KRAFTI i mårra ass hehe,den må d no ja me all symptoman her:)

lykke te all sammen,krysse fingre å tær no:)

klæm

Skrevet

hehe du e nok trønder du å ja tænke æ,hehe....

Skrevet

e nok d ja hehe,e du å?:)

kjæm fra størn æ da,men bor på hovin no:)

Skrevet

ikm natt til imorgen.. (får den alltid på natta) tester ikke nå, for redd..Heh.. men ikke mens smerter, veldi følsomme/ømme pupper(brystvorter..blitt litt mørkere) et par småstikk nederst i magen.SVIMMEL.. tisser ofte :) hehehe

Skrevet

oi oi oi,håpe du e gravid da lille prøver`n:)

ta en test da,e så spent:)

klæm

Skrevet

hihi det er spennende men tør nesten ikke ta en test, for å KANSKJE bli skuffa, men kommer ikke mensen før helgen, da tar jeg den as :) hihi klem

Skrevet

yes ækt trønder;)

Skrevet

Etter aa ha hatt vondt i eggstokkene siden el, saa slo smertene ut i ryggen i gaar kveld... Akkurat som naar jeg skal ha mensen, bortsett fra at jeg aldri faar symptomer paa den foer ca 2 timer foer den kommer. Dette er skikkelig nerve-wrecking, jeg holder ikke ut! Har IKM soendag, men tror jeg maa kjoepe en test i dag. Er fremdeles paa ferie, i et land jeg ikke forstaar noe av spraaket i, men en gr.test skal jeg nok klare aa skaffe meg om jeg maa.....!!!

Jeg haaper det klaffer for oss alle sammen denne pp, det hadde vaert goey!

Skrevet

æ tok en test idag,men den vart så rar.

der den positive streken ska kom så kom d blåe prikka istede for en strek,ka betyr d da damer?

ikm på fredag,tru æ ska vent me å ta en test te fredagen no hvis æ klare å hold mæ hihi:)

d her e nervepirranes ja,vet itj helt ka æ ska tru.

har så vondt i puppan at æ våkna i natt!

Skrevet

fler trøndera her?? arti:-)

Skrevet

er det vanlig å være varm og kald om hverandre hvis man er gravid??

Jeg har ikm imorgen og våknet i natt av at jeg frøs nå sinnsykt og i dag tidlig så var jeg skikkelig febervarm. Nå utover dagen så veklser det om hverandre. Trodde kanskje jeg brygget på noe forkjølelse jeg....men nå ble jeg litt gira :)

Har en CB test i skuffen, men vil helst vente til imorgen.......

Skrevet

hei snøhetta,d kan vær et tegn ja:)

æ har d akkurat likedan,testa svaakt positivt idag æ men tørr itj å håp nå enno!

ikm i mårra æ å,har du andre symptoma da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...