Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 er 5 dager over termin, var på do i stad, å da kom det masse slim og blod.... bør jeg ringe føden? har vondt kynnere med 10-15 min mellom.
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Høres ut som den berømmelige slimproppen har gått Kynnere med 10-15 min mellom sier du? Sikker på at de er kynnere ? Vet om folk som har trodd de hadde kynnere, men så var det rier.... Kanskje du bør vurdere å ringe føden
Prinsen_til_mamma:) Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 glemte å si att hode ikke er festet
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Det trenger ikke ha noe å si at hodet ikke er festet. Hos noen fester det seg jo ikke før man går i fødsel (spes. hos flergangsfødende).
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 Det er nok fødselen som nærmer seg. Du er nok på sykehuset i løpet av kvelden/natta. Tror det er slimproppen som har gått. Hodet har kanskje festet seg nå, uten at du vet det.....
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 17. juli 2007 #7 Skrevet 17. juli 2007 ring føden du:) Høres ut som noe er på gang og da kan det være ok å ta en samtale med JM på føden som kan forklare deg videre hva du bør gjøre. Uansett greit for føden å vite at du sannsynligvis kommer inn i løpet av kvelden/natta... ååååhhhh så spennende! Gled deg masse! Du har noe helt fantastisk herlig i vente! Lykke til!
vic_89 med prinsen Skrevet 17. juli 2007 #9 Skrevet 17. juli 2007 hvis hodet ikke har festet seg og vannet går skal du legge deg ned å ringe til ambulanse. du skal nemlig ikke gå hvis hodet ikke har festet seg når vannet går.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #10 Skrevet 17. juli 2007 Kynnere er vanligvis ikke særlig smertefulle, kan høres ut som det er fødselen som har startet. Men det kan roe seg og ta noen dager før det setter helt fart. Men om det er langt til føden, ville jeg kontaktet jordmor om jeg var deg:) Spennende! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå