Gå til innhold

Å venne babyen til vogna - tips?


Mia_I

Anbefalte innlegg

Nå er hun to åneder, men hun liker fortsatt ikke vogna si. Hvis jeg legger henne id en etter at hun er sovna, kan hun sove et par timer uten problem. Men det nytter ikke for alt i verden å legge henne i den når hun er trøtt eller i ferd med å sovne - da blir det bare skriking...

 

Noen som har tips?

De babyene jeg har passet tidligere har sovna straks de kom i vogna omtrent, så uvant dette ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Vi har det på samme måte, bare at her våkner hun etter maks 5minutter i vogna..

 

Det er et slit.. Nytter ikke å trille på tur eller noe :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er løsninga å gå med henne i babybjørn 5-10 minutter til hun sovner, og så legge henne ned. Da kan hun sove lenge. Men skulle gjerne kunne trille uten babybjørnen også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Dette høres kjent ut. Med min 4 år gamle datter hadde jeg aldri noen slike problemer, hun elsket å være i vogna si om hun sov eller var våken. Men lillegutt som nå er 11 uker hatet d. Han skrek så fort jeg la ham ned i vogna. Men d som fungerte for meg, var å bare fortsette å legge ham ned, trille mens jeg snakket eller sang til ham, i noen minutter hver dag, økte tiden litt for hver dag, og nå har han ikke noe i mot vogna lenger. Man må bare fortsette å prøve å la de skrike i noen minutter hver gang. Tror d er d eneste som vil venne dem til d. D fungerte i hvertfall for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...