3b@rnsmor-30* Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Er ikke i form jeg, og har ringt fastlegen på dagen i dag, men hun har ferie, og ringte så den legen som er vikar for henne, men der fikk jeg også bare telefonsvarer som sa at det var ferie der også.. Og at de henviser alle til legevakten.. Så jeg ringte legevakten i stad, og fikk etter mye om og men time kl 18.30, men det var ikke lett... Hun krangla nesten med meg fordi dette var en fastlegesak.. Og det er jeg klar over, men når jeg ikke får tak i noen og de henviser til legevakta må de jo kunne ta meg inn... Og som jeg sa til henne er jeg ute etter å få sjekka om det er bakterielt eller ikke, vil helst ikke ha penicillin uansett, fordi kroppen min bruker sååå lang tid på å komme seg etter en sånn kur... Men det jeg er intressert i er en sykemelding for denne uka, siden jeg ikke kommer på ferie fordi jeg ikke er i form... Spent på hva de sier jeg..
dama Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 tar du melkesyrebakterier sammen med penicillinen?
3b@rnsmor-30* Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2007 jada... er ikke magen som blir i ulaget av penicillin.. er hele kroppen min som blir helt ødelagt.. får så mye småsjukdommer liksom.. går og er halvsjuk lenge etterpå.. tar lang tid å få opp imunforsvaret mitt igjen... kroppen min har ikke så mye å gå på liksom.. så jeg kommer sterkere ut av det om jeg får jobbe meg gjennom en sykdom selv.. men trenger da sykemelding..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå