Monajenten Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Har en liten gutt på seks mnd som er skikkelig sutrete om dagen. Han har fått grøt på kvelden i to uker, men jeg mistenker at han trenger mer mat. Han kan plutselig være skikkelig sint, jeg prøver å amme og han virker helt desperat, men hyler og nekter å spise, akkurat som om det er for lite eller noe. Lurer på om jeg burde gi ham mer fast føde... Nå får han jo grøt om kvelde, men kan jeg begynne med litt middag, eller bør jeg innføre morgengrøt først? Eller kan jeg droppe morgengrøt og evt. gi han skive? Tror aldri jeg ga datteren min morgengrøt. Hjelp?
wirre;o) Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 det finnes en tråd her om hva noen forer 6mnd gamle unger med.. tror overskriften var "gidder noen å fortelle meg"
Monajenten Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2007 Takk for tips, skal se om jeg finner den!
Monajenten Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2007 Fant den. Ser ut som om flere gir grøt morgen og kveld, og middag. Men jeg bør vel innføre ett og ett måltid? Kan jeg ta middag før grøt om morgenen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå