Gå til innhold

En litt spesiell jordmorkontroll i dag....


Mamma 07&09

Anbefalte innlegg

I dag er jeg 37+6 å var på jordmorkontroll..

I går og i dag har jeg hatt litt slimete utflod så jeg spurte jordmoren om dette var normalt, og hun mente det var deler av slimproppen som hadde løsnet og at fødselen nå nærmer seg:)

På grunn av fosterlyden og at jeg ikke har kjent særlig med liv i det siste ville hun ta CTG for å sjekke om babyen hadde det bra, og det viste seg at den hadde det:D Heldigvis...:-)

Men er kjempe imponert av at hun sjekket alt så grundig, selv om jeg ble litt redd når hun sa hun ville ha en CTG registrering av oss....

Nå er jeg kjempe kalr for fødsel....:D og det er pappaen også :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje litt kjedlig for dere å lese om dette:D

Måtte bare skrive det ned:D Og dette skal jo være rette plassen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det synes jeg ikke var kjedelig :) Kjempebra at du har en så grundig jordmor! Jeg har også bare flotte erfaringer med både jordmor og den ene gangen jeg dro inn på føden og jeg ikke hadde kjent liv på over et døgn. Alt var bra, og det er kjempedeilig å bli tatt vare på om man er litt bekymret. Og jeg må jo bare signere på at det er flere som er meeeget klare for fødsel nå ja :) !! Lykke til med dine siste uker da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes alle sånne innlegg er interessante jeg : )

var på kontroll i dag jeg også og da blodtrykket har gått litt opp ville jordmor at jeg skulle komme tilbake om en uke for å følge det opp. Tror ikke det er noen grunn til å bekymre seg for svangerskapsforgiftning, men fint å være på sikre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er flott at jordmora di er så nøye!! Ikke alle som er det.... Sist jeg hadde time, så fikk jeg beskjed om at de ikke hadde plass til ny time for meg før i midten av august pga ferie-avvikling.... Og kunne jeg kanskje ringe legen min å se om hun hadde time....? (Noe som jeg forøvrig gjorde, men hun har også ferie.....)

Uansett, ser ut som det går mot fødsel for deg snart!!

Lykke til!!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...